مطالب مرتبط:
رییس پلیس راه قزوین: جاده های استان لغزنده است
جاده های استان اصفهان لغزنده است / بیش از 60 میلی متر بارش در کوهرنگ ثبت شد
وضعیت جاده ها / بارش برف و باران در محورهای هراز و چالوس و 22 استان کشور
بارش برف و باران امروز در جاده های 22 استان
بارش باران در بیشتر نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده است خبرگزاری مهر ایران و جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 19:252024-02-16اجتماعي

راه ها و جاده های استان اصفهان باز است


مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به فعال بودن سامانه بارشی در استان اصفهان در دیشب و امروز، گفت: راه ها و جاده های استان اصفهان باز است و تردد به روال طبیعی انجام می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به فعال بودن سامانه بارشی در استان اصفهان در دیشب و امروز، گفت: راه ها و جاده های استان اصفهان باز است و تردد به روال طبیعی انجام می شود.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه از دیشب سامانه بارشی رطوبتی بر روی استان قرار گرفته که بیشترین بارش در مناطق جنوب و غرب اصفهان، مبارکه، اسلام آباد، پشت کوه در فریدون شهر، فریدون شهر، دره بادام ها، سمیرم، خوانسار، بویین میاندشت،چادگان، میمه، کاشان و آران و بیدگل بوده است و این شرایط بارشی تا فردا همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تردد در راه ها و جاده ها طبق روال جریان دارد، گفت: در خیابان شهیدان کاظمی اصفهان لوله شبکه فاضلاب به علت بارندگی دچار فرونشست شد که تا امشب تعمیر شکستگی خطوط لوله انجام می شود.

چند مورد آب گرفتگی در مناطق شهری و روستایی نیز داشتیم که عوامل امداد آتش نشانی ها و شهرداری های آن مناطق را کنترل کردند.


برچسب ها: استان اصفهان - اصفهان - مدیریت بحران استان اصفهان - ستاد مدیریت بحران استان - استان - سامانه بارشی - ستاد مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

راه ها و جاده های استان اصفهان باز است

راه ها و جاده های استان اصفهان باز است