مطالب مرتبط:
راه اندازی کارشناسی حرفه ای رشته «طراحی و توسعه برند» در دانشگاه علمی کاربردی
رشته کارشناسی حرفه ای طراحی و توسعه برند راه اندازی شد
توسعه رشته حمل و نقل در هنرستان ها
افزایش جاذبه های سرمایه گذاری استان با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی زنجان  
دستگاه آندوسکوپی کودکان در بیمارستان امام خمینی (ره) راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 14:152024-02-05سياسي

راه اندازی و توسعه رشته «حمل و نقل»


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: رشته حمل و نقل در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر این حوزه راه اندازی شده که با همکاری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اکنون در حال توسعه و آموزش است.

- معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: رشته حمل و نقل در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر این حوزه راه اندازی شده که با همکاری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اکنون در حال توسعه و آموزش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در آیین انعقاد تفاهم نامه توسعه رشته حمل و نقل با سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، ضمن تبریک ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: تربیت نیروی انسانی ماهر با همکاری دستگاه های مختلف وابسته به فراهم سازی امکان جذب و اشتغال فارغ التحصیلان آن حوزه دارد که باید به آن توجه ویژه کرد.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به دستاوردهای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای، تصریح کرد: پیشرفت در عرصه های اقتصادی، بهبود وضعیت بازار کار و البته مسئله ازدواج جوانان با توجه به توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در کشور و آموزش مهارت و تامین شغل در آینده برای هنرجویان ممکن می شود.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - سازمان راهداری و حمل - وزارت آموزش و پرورش - تربیت نیروی انسانی - آموزش و پرورش - آموزش - حمل ونقل جاده ای
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی و توسعه رشته «حمل و نقل»

راه اندازی و توسعه رشته «حمل و نقل»