مطالب مرتبط:
شایعه: برد پیت نخستین بازیگر فیلم پایانی کویینتن تارانتینو است
روز اول جشنواره فیلم فجر| از آدرس درست فرهاد آییش برای کمدی های محترم و گردن آسیب دیده پاکدل تا حرف های جالب بازیگر هندی
ببینید | حضور رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در جشنواره فیلم فجر
ماجرای ورود بازیگر فیلم های غیر اخلاقی به ایران چیست؟ | حواشی حضور بازیگر معروف آمریکایی در ایران
ماجرای ورود بازیگر فیلم های غیراخلاقی به ایران چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 10:152024-02-03فرهنگي

مرگ بازیگر فیلم های «راکی»


«کارل ودرز» که در چهار فیلم اول «راکی» در کنار «سیلوستر استالونه» در نقش «آپولو کرید» ایفای نقش می کرد، در سن 76 سالگی درگذشت.

- کارل ودرز که در چهار فیلم اول راکی در کنار سیلوستر استالونه در نقش آپولو کرید ایفای نقش می کرد، در سن 76 سالگی درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارل ودرز همچنین در سال 1987 در فیلم غارتگر بازی کرد و نقشی به یاد ماندنی درفیلم هپی گیلمور در کنار آدام سندل داشت و برای بازی در سریال مندلورین نامزد دریافت جایزه امی برای بهترین بازیگر مهمان در یک سریال درام شده بود.

او در انیمیشن داستان اسباب بازی 4 صداپیشگی شخصیت کارل را برعهده داشت و در مجموعه تلویزیونی پرورش شکست خورده ایفای نقشی خیالی از خودش را بر عهده داشت.

از دیگر آثار او می توان به سریال های تلویزیونی عدالت خیابانی ، مستعمره ، سپر ، عدالت شیکاگو و برادران و فیلم های برخورد نزدیک از نوع سوم ، شکار مرگ و بازگشت ها اشاره کرد.

کارل ودرز پس از همکاری با آدام سندلر در سال 1996 در کمدی هپی گیلمور ، برای مدت کوتاهی نقش خود را در فیلم نیکی کوچولو تکرار کرد و صداپیشگی شخصیتی در انیمیشن کمدی هشت شب دیوانه وار را بر عهده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازورایتی، ودرز در 14 ژانویه 1948 در نیواورلئان متولد شد و ورزش های مختلفی از جمله بوکس، فوتبال آمریکایی، فوتبال، کشتی و ژیمناستیک انجام داد.


برچسب ها: سیلوستر استالونه - ایفای نقش - فیلم - بازی - سریال های تلویزیونی - تلویزیونی - داستان اسباب بازی 4
آخرین اخبار سرویس:

مرگ بازیگر فیلم های «راکی»

مرگ بازیگر فیلم های «راکی»