مطالب مرتبط:
آینده هولناک اسراییل بعد از نابودی غزه/ گره منطقه فقط توسط این دو نفر باز می شود
وقتی یمن دست آمریکا و انگلیس را برای کمک به اسراییل می بندد
نماینده کلیمیان در مجلس: جنگ غزه در درازمدت به ضرر اسراییل است / دسترسی رژیم صهیونیستی به 80درصد تونل های های حماس غیرممکن بوده است
نماینده کلیمیان در مجلس: جنگ غزه در درازمدت به ضرر اسراییل است / دسترسی رژیم صهیونیستی به 80 درصد تونل های های حماس غیرممکن بوده است
نماینده کلیمیان در مجلس: جنگ غزه در درازمدت به ضرر اسراییل است / دسترسی رژیم صهیونیستی به 80 درصد تونل های حماس غیرممکن است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 20:352024-02-15بين الملل

اسراییل مانع ورود نیمی از کمک های بشردوستانه به شمال غزه شده است


سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از اول ژانویه 2024 جلوی ورود نیمی از کمک های بشردوستانه به شمال نوار غزه را گرفته است.

- سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از اول ژانویه 2024 جلوی ورود نیمی از کمک های بشردوستانه به شمال نوار غزه را گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر سازمان ملل برای هماهنگی امور بشردوستانه در این گزارش آورده است: ارتش اسراییل بین 1 ژانویه تا 12 فوریه 2024 اجازه ورود 51 درصد از کلیه کمک های بشردوستانه برنامه ریزی شده برای شمال غزه و 25 درصد از کلیه کمک های برنامه ریزی شده برای جنوب غزه را به این منطقه نداده است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه فردی را با حمله به شهرک های صهیونیست نشین منطقه غلاف غزه آغاز کرد و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا 24 نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته ای جمعه اول دسامبر بار دیگر ازسرگرفته شد.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت گرفته و بیش از 27 هزار شهید و 66 هزار مجروح بر جای گذاشته است.


برچسب ها: کمک های بشردوستانه - بشردوستانه - صهیونیست - سازمان ملل - رژیم صهیونیستی - برنامه ریزی - شهرک های صهیونیست نشین
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل مانع ورود نیمی از کمک های بشردوستانه به شمال غزه شده است

اسراییل مانع ورود نیمی از کمک های بشردوستانه به شمال غزه شده است