مطالب مرتبط:
اشک های شوق گزارشگر بازی تیم ملی ایران و ژاپن در فضای مجازی سوژه شد+ویدیو!!!!
تصاویر/ دیدار مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه با خانواده طلبه شهید محمدرضا رجبی
روایت پیشرفت ها تلاش دشمن برای القای ناامیدی و یاس را به شکست می کشاند
مراقب فعالیت های غیرمجاز بورسی در فضای مجازی باشید
انتشار عکس های جعلی خواننده زن آمریکایی در پلتفرم های تلگرام و ایکس جنجال فراوانی بوجود آورده که باعث خشم سیاستمداران آمریکایی از افسارگسیختگی فضای مجازی شد.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 08:302024-02-07سياسي

دشمن از طریق فضای مجازی قصد ناامیدی جوانان را دارد


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، احیای ارزش های اسلامی در ایران و انتشار این ارزشها و آرمان ها به سراسر دنیا را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، احیای ارزش های اسلامی در ایران و انتشار این ارزشها و آرمان ها به سراسر دنیا را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: امروز دشمن زخم خورده از طریق فضای مجازی قصد دارد تا با انتشار ناامیدی و نارضایتی در بین جوانان آنان را از انقلاب دور نماید ولی جوانان ما هشیار و آگاه هستند و تا پای جان برای حفظ این ارزشها تلاش می کنند.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا شامگاه سه شنبه(17 بهمن) در جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر که در سالن شهید بهشتی دادگستری برگزار شد بیان کرد: حراست از دستاوردهای ارزشمند انقلاب مردمی ایران که بر پایه خون شهدا و مجاهدت مردم شکل گرفت از رسالات امروز تمامی ملت و مسوولان است که باید تلاش کنیم این روزها را برای نسل جوان پس از انقلاب که در جریان وقایع آن روزها نبودند توصیف کنیم تا همیشه در ذهن ها باقی بماند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر افزود: نخستین چیزی که دهه فجر به ذهن متبادر می کند، مقاومت، ایستادگی، پایمردی رشادت و ایثار است.


برچسب ها: دستاوردهای انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران - دستاوردهای انقلاب - رییس کل دادگستری - ارزش های اسلامی - ایران - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از طریق فضای مجازی قصد ناامیدی جوانان را دارد

دشمن از طریق فضای مجازی قصد ناامیدی جوانان را دارد