موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
تصاویری از وضعیت کودکان فلسطینی در رفح
هم اکنون زمان مناسبی برای عملیات نظامی در رفح نیست
هشدار چین درباره امکان بروز فاجعه انسانی در رفح؛ بایدن خواستار حفظ جانِ غیرنظامیان شد
هشدار دانشگاه «الازهر» درباره احتمال وقوع فاجعه انسانی «بی سابقه» در رفح
هم اکنون زمان مناسبی برای عملیات نظامی در رفح نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 13:402024-02-14بين الملل

روایت شاهدان عینی از کشتار «رفح»


شهر رفح در جنوبی ترین نقطه نوار غزه، این هفته ظرف یک ساعت شاهد شدیدترین بمباران و عملیات نظامی از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر 2023 بود که جان حدود 100 فلسطینی را گرفت.

- شهر رفح در جنوبی ترین نقطه نوار غزه، این هفته ظرف یک ساعت شاهد شدیدترین بمباران و عملیات نظامی از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر 2023 بود که جان حدود 100 فلسطینی را گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بامداد دوشنبه جنگنده ها، ناوهای جنگی و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی حملات شدید و همزمانی را علیه خانه ها و مساجد رفح آغاز کردند که ده ها شهید و صدها زخمی و ویرانی گسترده ای را به ویژه در اردوگاه یبنا در مرکز این شهر بر جای گذاشت.

عائد حسنین امام جماعت مسجد الهدی در رفح در حالی که روی ویرانه های این مسجد در اردوگاه یبنا ایستاده بود، گفت: شوک بزرگی بود، نیمه های شب با صدای بمباران و درگیری های شدید و لرزه هایی که گویی در منطقه زلزله آمده، از خواب بیدار شدیم.

بمباران، مسجد را به ویرانه ای تبدیل و خانه های اطراف آن را ویران کرد و در نتیجه این حمله 12 فلسطینی به شهادت رسیدند.

بمباران بامداد دوشنبه رژیم صهیونیستی دیوارها و نمای مسجد را تخریب کرد و در نتیجه آتش سوزی، همه جا سیاه شد و دود از ویرانه ها برخاست.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - عملیات نظامی - بمباران - ارتش رژیم صهیونیستی - شدید - اردوگاه
آخرین اخبار سرویس:

روایت شاهدان عینی از کشتار «رفح»

روایت شاهدان عینی از کشتار «رفح»