مطالب مرتبط:
ثبت رکورد 24 ساعت برای تخلیه بار کشتی های تجاری در بندر کاسپین
رکورد عملیات دریایی در بندر نوشهر شکسته شد
ثبت رکورد جدید در مصرف ترافیک داخلی اینترنت همزمان با بازی ایران و ژاپن
زمان بندی لیگ کشتی مشخص شد؛ ثبت قرارداد الکترونیکی برای نخستین بار
آهن اسفنجی تا یک قدمی ثبت رکورد جدید قیمتی پیش رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 15:452024-02-04اقتصادي

ثبت رکورد تخلیه بار کشتی های تجاری در بندر کاسپین


در مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی رکورد جدیدی ثبت شد که کالاهای پنج کشتی تجاری با حجم 13 هزار تن ظرف 24 ساعت کاری، در این بندر تخلیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه اقدامات مربوط به توسعه شبکه ها و زیرساخت های مخابراتی افتخاری برای جمهوری اسلامی است، افزود: قبل و اوایل انقلاب ارتباط تلفنی در مناطق مختلف، امری برای افراد خاص بود و در روستاها و شهرها مردم با سختی و مراجعه به تلفنخانه می توانستند ارتباط بگیرند اما امروز در همه منازل حتی روستاهای دوردست شهر و مناطق صعب العبور دسترسی به تلفن همراه و ثابت وجود دارد.

  وی با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب در بخش زیرساخت های مخابراتی گفت: علاوه بر توسعه شبکه های مخابراتی در بخش های دیگر اعم از برق، آب، گاز و راه هم خدمات بسیار ارزشمند و بی نظیر انجام شده است.

  استاندار گیلان با اشاره به توسعه شبکه های مخابراتی در سراسر استان از جمله روستاهای دوردست و تاکید بر پشتیبانی و پوشش شبکه های مخابراتی شهرها و روستاهای گیلان بیان کرد: همه شهرها و روستاهای استان تحت پوشش شبکه مخابراتی است و سایت های تلفن سیار روستایی هم اجرایی شده است.


برچسب ها: مخابرات - مخابراتی - به گزارش خبرگزاری فارس - شرکت مخابرات ایران - استاندار - مناطق صعب العبور - منطقه آزاد انزلی
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد تخلیه بار کشتی های تجاری در بندر کاسپین

ثبت رکورد تخلیه بار کشتی های تجاری در بندر کاسپین