مطالب مرتبط:
وقفه در اجرای پژوهشکده ربع رشیدی تبریز به زیان جامعه علمی است
اعلام آمادگی یونیسف برای همکاری در اجرای پروژه های آب در مناطق محروم
انتقاد استاد دانشگاه از تحمیل 500 هزار میلیارد تومان بار مالی در لایحه بودجه به دولت
افزایش 47 درصدی بودجه سال آینده شهرداری تبریز
بررسی لایحه بودجه سال 1403 در مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 21:002024-01-28سياسي

لایحه بودجه شهداری تبریز، نقطه عطف اجرای پروژه ها


رییس شورای اسلامی شهر تبریز تدوین به موقع لایحه برنامه و بودجه سال 1403 را نقطه عطف اجرای دقیق پروژه های شهرداری دانست و گفت: آغاز پروژه های عمرانی از ابتدای سال آینده موجب می شود تا شهرداری تبریز از بازه زمانی فصل کاری نهایت بهره مندی را داشته باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز تدوین به موقع لایحه برنامه و بودجه سال 1403 را نقطه عطف اجرای دقیق پروژه های شهرداری دانست و گفت: آغاز پروژه های عمرانی از ابتدای سال آینده موجب می شود تا شهرداری تبریز از بازه زمانی فصل کاری نهایت بهره مندی را داشته باشد.

شهرام دبیری در جریان برگزاری یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز بر اهمیت تحویل زود هنگام لوایح برنامه و بودجه شهرداری تبریز تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد روند بررسی این لوایح در جلسات شورا و تصویب آن تا پایان سال به اتمام برسد.

وی همچنین ضمن قدردانی از شهردار و مدیران شهرداری تبریز در خصوص تحقق 85 درصدی بودجه سال جاری، اظهار امیدواری کرد: شورای اسلامی شهر حمایت های لازم برای تحقق صد در صدی بودجه 1402 تا پایان سال را اعمال خواهد کرد.

وی اظهار کرد: طبق لایحه ای که ارائه شده، بودجه سال 1403 شهرداری تبریز 29 همت اعلام شد و این نشان از همت مدیران شهرداری برای تلاش و تحقق بودجه و پیشبرد کارهای عمرانی و خدماتی


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تبریز - شورای اسلامی شهر - رییس شورای اسلامی شهر - برنامه و بودجه - شهرداری تبریز - پروژه ها - تبریز
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه شهداری تبریز، نقطه عطف اجرای پروژه ها

لایحه بودجه شهداری تبریز، نقطه عطف اجرای پروژه ها