مطالب مرتبط:
ارومیه-مهاباد پرتخلف ترین جاده آذربایجان غربی
15 پروژه ورزشی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی افتتاح خواهدشد
تصاویر/ نشست استاندار آذربایجان غربی با متنفذین اهل سنت
پوستر رویداد ملی جامعه پرداز در آذربایجان غربی رونمایی شد
بهره برداری و کلنگ زنی از 5200 پروژه عمرانی در آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 11:152024-01-31اقتصادي

صدور 7745 حکم مجازات جایگزین حبس در آذربایجان غربی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در 10 ماهه سال جاری، 35 فقره سازش قتل در استان صورت گرفته و نیز 7745 فقره مجازات جایگزین حبس در این بازه زمانی صادر شده است که افزایش 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در 10 ماهه سال جاری، 35 فقره سازش قتل در استان صورت گرفته و نیز 7745 فقره مجازات جایگزین حبس در این بازه زمانی صادر شده است که افزایش 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشته است.

ناصر عتباتی، چهارشنبه 11 بهمن ماه در کمیته ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندانهای آذربایجان غربی، بر استفاده از ظرفیت های گردشگری صلح و سازش و ظرفیت های قانونی و تاسیسات ارفاقی همچون آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای کاهش جمعیت کیفری زندانها تاکید کرد.

وی گفت: استان با توجه به گستردگی و جمعیت، یکی از استانهای مهم در حوزه مراکز نگهداری، زندانها و بازداشتگاه هاست و این شرایط ویژه، کار ویژه هم نیاز دارد.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: در برنامه عملیاتی سال برنامه های مبسوطی به مقوله زندان، زندانی و مدیریت امور زندان ها اختصاص داده شده که با تلاش های مجموعه دادگستری و اداره زندان های استان این برنامه ها در حال اجراست.


برچسب ها: آذربایجان غربی - مجازات جایگزین حبس - آذربایجان - دادگستری آذربایجان غربی - رییس کل دادگستری - کاهش جمعیت کیفری - جایگزین
آخرین اخبار سرویس:

صدور 7745 حکم مجازات جایگزین حبس در آذربایجان غربی

صدور 7745 حکم مجازات جایگزین حبس در آذربایجان غربی