مطالب مرتبط:
تأمین اعتبار به روزرسانی تجهیزات کتابخانه های عمومی استان لرستان
فیلم | سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به لرستان
اختصاص اعتبار برای تکمیل سایت پرنده نگری فریدونکنار
تکمیل برج هنر ایلام 2هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد     
یارانه جدید چقدر است و کی واریز می شود؟ /کالابرگ دهه فجر تا کی اعتبار دارد؟ +استعلام دهک خانوار با کد ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 13:052024-02-15اقتصادي

تأمین اعتبار به روزرسانی تجهیزات کتابخانه های عمومی لرستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از تامین اعتبار به روزرسانی تجهیزات کتابخانه های عمومی استان در اعتبارات سال آینده خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از تامین اعتبار به روزرسانی تجهیزات کتابخانه های عمومی استان در اعتبارات سال آینده خبر داد.

سمانه حسن پور، 26 بهمن ماه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان، به علاقه شخصی خود به کتاب و مطالعه اشاره کرد و افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تامین اعتبار طرح های کتابخانه ای استان وظیفه ای بر عهده دارد که در انجام آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی افزود: برای توسعه سرانه کتابخانه های عمومی استان تا جایی که بتوانیم و بیشتر از پیش مساعدت های لازم انجام خواهد شد، که امیدواریم این همراهی انگیزه ای برای خدمات ارزنده بیشتر و تاثیرگذار کتابداران در رشد فرهنگ استان باشد.

حسن پور با بیان رقم اعتبارات پروژه های ساخت کتابخانه های عمومی استان، گفت: در این خصوص حداکثر میزان تخصیص نیز برای این پروژها در نظر گرفته خواهد شد.

رییس سازمان مدیرت و برنامه ریزی لرستان در پایان این جلسه ضمن قول مساعد به منظور تامین اعتبار به روزرسانی تجهیزات کتابخانه های عمومی استان در اعتبارات سال 1403، بخشی از کتب مرجع کتابخانه شخصی خود را نیز به کتابخان


برچسب ها: کتابخانه های عمومی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - کتابخانه - سازمان مدیریت - اعتبار - تامین اعتبار - رییس سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار به روزرسانی تجهیزات کتابخانه های عمومی لرستان

تأمین اعتبار به روزرسانی تجهیزات کتابخانه های عمومی لرستان