مطالب مرتبط:
ویدیو/ حماسه حضور مردم سراسر کشور در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی/ 2
استاندار مرکزی: مردم در چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی وفاداری خود را به نظام ثابت کردند+ فیلم
فیلم| رژه خودرویی به مناسبت بهار انقلاب در روستای شیطور
گرامی داشت یاد شهدا در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
شورکردستانیها در 45مین بهار انقلاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 10:452024-02-12سياسي

ترنم عطر چهل و پنجمین بهار انقلاب در سراسر دنیا


به همت نمایندگی های فرهنگی ایران در خارج از کشور، جشن روز ملی ایران و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مقامات، سفرا و رؤسای نمایندگی های خارجی و ایرانیان مقیم گرامی داشته شد.

- به همت نمایندگی های فرهنگی ایران در خارج از کشور، جشن روز ملی ایران و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مقامات، سفرا و رؤسای نمایندگی های خارجی و ایرانیان مقیم گرامی داشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این مراسم در کشورهای ذیل برگزار شد: قزاقستان (آلماتی) به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی در انقلاب اسلامی و گرامیداشت روز ملی جمهوری اسلامی ایران، جشن با شکوهی از سوی سرکنسولگری کشورمان در آلماتی و همکاری وابستگی فرهنگی سرکنسولگری در سالن اجتماعات هتل اینترکانتیننتال برگزار شد.

این مراسم با شرکت جمع کثیری از دیپلمات ها و سرکنسول های کشورهای مختلف، روسای نهادهای منطقه ای و بین المللی مقیم، شخصیت های سیاسی، علمی، فرهنگی، هنری، رسانه ای و اقتصادی قزاقی و ایرانیان مقیم با نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان آغاز شد.

در افتتاحیه این مراسم، محسن فغانی، سرکنسول کشورمان در آلماتی در سخنانی گفت: 45 سال پیش، انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم به


برچسب ها: پیروزی انقلاب اسلامی ایران - ایران - سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران - نمایندگی
آخرین اخبار سرویس:

ترنم عطر چهل و پنجمین بهار انقلاب در سراسر دنیا

ترنم عطر چهل و پنجمین بهار انقلاب در سراسر دنیا