مطالب مرتبط:
امسال مصرف گاز در آذربایجان غربی افزایش داشت
42 اثر به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی فجر آذربایجان غربی ارسال شد
تجهیز همه پاسگاه های پلیس راه آذربایجان غربی به سیستم نرم افزاری باسکولی
علت 70 درصد فوتی های ناشی از تصادف آذربایجان غربی، عامل انسانی است
افزایش 25 درصدی ورود گردشگران داخلی و خارجی به آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 10:402024-01-21اقتصادي

افزایش بیش از 4 برابری ارزش پرونده های بازرسی صمت در آذربایجان غربی


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: پرونده های بازرسی صمت استان در 9 ماهه اول سال جاری با ارزشی بالغ بر 2 هزار و 200 میلیارد تومان نسبت به سال گذشته بیش از 4 برابر افزایش داشته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: پرونده های بازرسی صمت استان در 9 ماهه اول سال جاری با ارزشی بالغ بر 2 هزار و 200 میلیارد تومان نسبت به سال گذشته بیش از 4 برابر افزایش داشته است.

عبدالحمید سرتیپی اول بهمن ماه در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فراجا استان اظهار کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در زمینه دو شاخص تولید ناخالص داخلی و اشتغال در سال گذشته حائز رتبه دوم کشوری شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، حدود 35 درصد تولید ناخالص داخلی و 40 درصد اشتغال کشور بر عهده وزارت صمت است، تصریح کرد: بخش اعظم این دو شاخص ذکر شده مربوط به اتحادیه ها و اصناف هستند که خوشبختانه با تلاش هایی که اصناف و اتحادیه های صنفی استان داشته اند در سال گذشته آذربایجان غربی حائز رتبه دوم شده است.

سرتیپی با اشاره به تسریع در فضای کسب و کار استان در بازه زمانی دولت سیزدهم گفت: در این مدت نزدیک 41 هزار پروانه صنفی صادر شده که اگر بخواهیم با سایر استان ها مقایسه کنیم جزء یکی از استانهای برتر کشور هستیم.


برچسب ها: آذربایجان غربی - صنعت، معدن و تجارت - آذربایجان - تولید ناخالص داخلی - میلیارد تومان - استان - مراسم تودیع و معارفه
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از 4 برابری ارزش پرونده های بازرسی صمت در آذربایجان غربی

افزایش بیش از 4 برابری ارزش پرونده های بازرسی صمت در آذربایجان غربی