مطالب مرتبط:
استخدام کارشناس آکادمی در گروه مهندسی آینده کاوان کهکشان نرم افزار در تهران
ایران و عراق درباره نحوه برگزاری اربعین سال آینده توافقنامه امضا کردند
وزیر ارشاد: سیمرغ مردمی از سال آینده به جشنواره فیلم فجر بازمی گردد
اسماعیلی: سیمرغ مردمی سال آینده به جشنواره باز می گردد
عیدی مستمری بگیران بیمه اجتماعی تا هفته آینده واریز می شود/ حدود 200میلیارد تومان تسهیلات به افراد تحت پوشش پرداخت خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 17:552024-02-07سياسي

انتخاب امروز ما آینده فرزندانمان را رقم خواهد زد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه انتخاب امروز ما آینده فرزندانمان را رقم خواهد زد گفت: در مطالعه تاریخ معاصر می بینیم که انتخاب ها چه نقشی در سرنوشت کشور ایفا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی  بعدازظهر امروز در ویژه برنامه جهاد تبیین، انتخاب من انقلاب است که در کتابخانه عمومی پروین اعتصامی همدان برگزار شد با بیان اینکه دهه فجر میراث به جامانده از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است اظهار کرد: طی 45 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته شاهد پیشرفت های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی در کشور بودبن به طوری که حضور زنان در همه حوزه های جامعه مشهود است.

وی با اشاره به اینکه ارتقا جایگاه زنان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: دشمن به دنبال از بین رفتن بنیان خانواده است تا بتواند به اهداف فرهنگی خود برسد، چراکه مادران به عنوان هسته اصلی خانواده از عناصر اصلی هستند که رفتار آنها بر همه افراد خانواده تأثیر می گذارد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه یکی از انتخاب های مهم انتخاب سرنوشت خودمان است تصریح کرد: ما در انتخاب آگاهانه نیاز به بصیرت داریم تا با انتخابی که صورت می گیرد؛ جامعه مدیریت و راهبری شود.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - انتخاب - دستاوردهای انقلاب اسلامی - به گزارش خبرگزاری فارس - اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب امروز ما آینده فرزندانمان را رقم خواهد زد

انتخاب امروز ما آینده فرزندانمان را رقم خواهد زد