مطالب مرتبط:
مشارکت در انتخابات برای تعیین سرنوشت مردم موثر است/ با انتخاب فرد متخصص مجلس قوی تشکیل می شود
مشارکت حداکثری در انتخابات بهترین پاسخ به بدخواهان ایران اسلامی است
مشارکت حداکثری در انتخابات تعالی و پیشرفت کشور را به ارمغان می آورد
مشارکت مردم در انتخابات زبان زد عام و خاص خواهد شد
نامه احمد مازنی به شورای نگهبان: با رد صلاحیت های بسیار از نیروهای اصلاح طلب و اعتدالی انتخابات رقابتی شد یا بالعکس؟ چرا در شرایطی که کشور نیاز به حضور حداکثری مردم دارد با عدم تایید صلاحیت بسیاری افراد موجه و مورد قبول مردم دامنه انتخاب تنگ تر شده !؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 01:102024-02-07سياسي

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فشار خارجی را کاهش می دهد


مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اهمیت زیادی دارد و فشار خارجی بر کشور را کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جشن انقلاب شرکت کالسیمین در شهر دندی و در جمع کارگران این شرکت با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 11 اسفند برگزار خواهد و این انتخابات از اهمیت خاصی برای کشور برخوردار است، اظهار داشت: مردم باید با حضور خود در این انتخابات بار دیگر حضور خود را در عرصه های مختلف نظام و انقلاب به نمایش بگذارند.

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: انتخاب نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد و می تواند برای توسعه منطقه و استان بسیار مفید باشد که باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

  وی با بیان اینکه امیرکبیر خدمات بسیار بزرگی را برای کشور انجام داد و مهم ترین آن مبارزه با استکبار و استعمار بود، گفت: هر 15 سال یک جنبش در کشور شکل گرفته که راس آن مبارزه با استبداد و استعمار بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ضداستکباری است، اظهار داشت: طی 45 سال گذشته از انقلاب اسلامی، ایستادگی در برابر استعمار و استکبار یک آرمان و ارزش بوده که هدف آن حفظ استقلال و خوداتکایی کشور است.


برچسب ها: انتخابات - انتخاب - مجلس شورای اسلامی - مشارکت حداکثری - انتخابات مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فشار خارجی را کاهش می دهد

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فشار خارجی را کاهش می دهد