مطالب مرتبط:
استخدام حسابدار در هتل بزرگ تهران در بهجت آباد تهران
استخدام کارشناس برنامه ریزی تولید در شهرک صنعتی شمس آباد تهران
استخدام کارگر خدمات در پارس تابلو در عباس آباد تهران
استخدام کارشناس طراحی و نقشه کشی صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد تهران
نقطه پرحادثه سه راهی برده گرده محور اسلام آباد به حمیل ایمن سازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 16:052024-01-23بين الملل

استقبال چین از پیشرفت در بهبود روابط تهران-اسلام آباد


سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشستی خبری گفت که از «پیشرفت مثبت» در ازسرگیری روابط میان ایران و پاکستان حمایت و از این 2 کشور در تقویت اعتماد دوجانبه و تعمیق همکاری هایشان حمایت می کند.

- سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشستی خبری گفت که از پیشرفت مثبت در ازسرگیری روابط میان ایران و پاکستان حمایت و از این 2 کشور در تقویت اعتماد دوجانبه و تعمیق همکاری هایشان حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وانگ ونبین سخنگوی وزارت امور خارجه چین، امروز(سه شنبه) گفت که از پیشرفت مثبت در ازسرگیری روابط میان ایران و پاکستان استقبال کرده و از طرفین در تداوم تقویت اعتماد دوجانبه و تعمیق همکاری از طریق رایزنی های دوستانه حمایت می کند.

خبرگزاری شینهوا در این باره گزارش داد که ونبین در نشستی خبری و در پاسخ به سوالی در این باره گفت که چین مایل است به منظور صیانت مشترک از صلح، ثبات و پیشرفت منطقه ای، همکاری سودمند دوجانبه با ایران و پاکستان را تقویت کند .

به دنبال برخی حملات موشکی متقابل ایران و پاکستان به نقاط مرزی دو کشور که از سوی طرفین مقر گروه های تروریستی عنوان شده بود، روابط 2 کشور، موقتا با تنش هایی روبه رو شد.

مقامات ایران و پاکستان با تاکید بر تمایل خود برای حل وفصل اختلافاتشان از طریق گفتمان، روز گذشته در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که سفرای


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه چین - وزارت امور خارجه - ایران و پاکستان - سخنگوی وزارت - تقویت اعتماد - پیشرفت
آخرین اخبار سرویس:

استقبال چین از پیشرفت در بهبود روابط تهران-اسلام آباد

استقبال چین از پیشرفت در بهبود روابط تهران-اسلام آباد