مطالب مرتبط:
احتمال ازسرگیری حملات مقاومت عراق علیه مواضع آمریکا در منطقه / بغداد موضوع خروج نظامیان خارجی را از مسیر دیپلماتیک دنبال می کند
مصر با آخرین عجایب دنیای باستان چه می کند؟
مسیر های خوشگل العبور؛ جاده حلقه کری که کنار اقیانوس اطلس جون میده واسه رانندگی
انقلاب اسلامی الهام بخش تمام حرکت های آزادی خواهانه در دنیای امروز شد
فرش آذربایجان غربی در مسیر بازارهای جهانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 02:552024-02-04بين الملل

دنیای گفت وگو یا مسیر مقاومت؟


انفعال کشورهای عربی در برابر اسراییل و عدم شکایت آنها از آپارتاید و نسل کشی فلسطینیان همزمان با پرتوریا متأسفانه از دلایل رد شکایت آفریقایی ها برای توقف فوری نسل کشی اسراییل است.

- اگر دولت های عرب با آفریقایی ها همراه می شدند، ممکن بود دادگاه لاهه رأی قاطع تری صادر کند و لااقل حکم دهد ارتش تل آویو جنایات گستره جنگی در غزه را متوقف کند.

فارس پلاس؛ سارا هوشمندی در یادداشتی نوشت: به رغم فاجعه 120 روزه نسل کشی اشغالگران صهیونیست در غزه و جریحه دار شدن افکار عمومی جهان، دادگاه لاهه نیازی ندید حکمی برای توقف حملات دیوانه وار تل آویو صادر کند و تلویحا ادامه قتل عام فلسطینیان مظلوم را تایید کرد.

1/ در حالی که دولت آفریقای جنوبی با شکایت از صهیونیست ها به اتهام آپارتاید و نسل کشی در غزه، رژیم اشغالگر را به دادگاه دادگستری بین المللی(لاهه) کشاند - که امری بی سابقه در تاریخ 76 ساله نامشروع اسراییل است - اما قاضی آمریکایی لاهه و سایر قضات این دادگاه، صرفا صلاحیت لاهه را برای ورود به طرح مسأله بررسی نسل کشی مورد تاکید قرار دادند؛ موضوعی که سال ها زمان می برد و ممکن است در این مدت با وجود اسناد متقن و تصاویر و فیلم های کشتار مردم فلسطین توسط صهیونیست ها، با نفوذ لابی های غربی ها، همه آنها نیست و نابود شود! 2/ تل آویو به دلیل افزایش حضور نظا


برچسب ها: نسل کشی - دادگاه لاهه - اسراییل - دادگاه - فلسطینیان - اشغالگران صهیونیست - آپارتاید
آخرین اخبار سرویس:

دنیای گفت وگو یا مسیر مقاومت؟

دنیای گفت وگو یا مسیر مقاومت؟