مطالب مرتبط:
«بچه های خاک» و درک مساله هویت برای مخاطب کودک
معرفی نمایش های «میهمان» در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان یزد
از جذابیت های حیات وحش؛ فیل مادر خودش رو به آب و آتیش زد تا شیر بچه شو نخوره
این دختر 5 ساله این بچه را به دنیا اورد+ عکس
بچه بودم پرسپولیس مشکل داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 11:352024-02-13فرهنگي

وظیفه تئاتر کودک این نیست که بچه ها را شاد کند


حسن دادشکر که در دوره اخیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان عضو هیات انتخاب بخش نوجوان بوده، تاکید کرد که وظیفه تئاتر کودک صرفا شاد کردن بچه ها نیست بلکه باید در قبال شادی، - حسن دادشکر که در دوره اخیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان عضو هیات انتخاب بخش نوجوان بوده، تاکید کرد که وظیفه تئاتر کودک صرفا شاد کردن بچه ها نیست بلکه باید در قبال شادی، چیزی نیز به مخاطبان خود آموزش بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هنرمند باسابقه در آستانه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه ما باید بی نهایت برای نسل آینده هزینه کنیم، تاکید کرد: مسئولان باید به تئاتر کودک به عنوان یک پدیده سرمایه ای نگاه کنند.

به این معنا که امروز هزینه می کنند و 30 سال بعد نتیجه اش را می گیرند.

حسن دادشکر ادامه داد: همواره معتقدم آثاری باید در تئاتر کودک و نوجوان دیده شوند که در وهله اول ویژگی های یک تئاتر را از نظر محتوا، درام، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و در کل محتوا و اندیشه ای که به تماشاگر منتقل می کند، داشته باشند.

من همواره روی این مقولات تاکید داشتم و تلاشم بر این بود که آثاری انتخاب شود که تئاتر باشند چون هنرمند ضمن اینکه یک ایده را با مخاطب در میان می گذارد، باید بداند به او نشان دهد که یک تئاتر می بیند.


برچسب ها: تئاتر کودک - جشنواره تئاتر کودک و نوجوان - تئاتر کودک و نوجوان - جشنواره تئاتر کودک - کودک و نوجوان - تئاتر - نوجوان
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه تئاتر کودک این نیست که بچه ها را شاد کند

وظیفه تئاتر کودک این نیست که بچه ها را شاد کند