مطالب مرتبط:
اما و اگرهای تعیین جنسیت با آی وی اف
اما و اگرهای تعیین جنسیت با آی وی اف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 09:252024-02-01پزشكي

اما و اگرهای تعیین جنسیت با آی وی اف


گرچه امکان تعیین جنسیت از سه روزگی جنین تشکیل شده از طریق آی وی اف وجود دارد، اما نه تنها نتیجه بخش بودن روش آی وی اف برای بارداری در بهترین حالت 50 تا 60درصد است بلکه ممکن است برداشت سلول از جنین برای تعیین جنسیت به سلامت وی آسیب بزند و 10 درصد از شانس موفقیت ان جنین بکاهد.

- زوج هایی که به دلایل و باور های مختلف تمایل به تعیین قطعی جنسیت جنین دارند(هرچند این روش به دلیل مثلا وجود بیماری های وابسته به جنس و با توصیه پزشک نباشد و فقط انتخاب خودشان باشد)، پیشرفت های علمی این اجازه را به آن ها می دهد تا انتخاب جنسیت جنین شان را با دقت 95-98 درصد انجام دهند.

  در مواردی که مشکل ژنتیکی ای در زوجین اعلام شده باشد برای کاهش شانس انتقال آن ژن معیوب ،جنین شناسان یک سلول از هشت سلول جنین سه روزه را برداشته و برای بررسی های بیشتر به آزمایشگاه ژنتیک ارجاع می دهند تا جنینی که حامل ژن معیوب هست حذف شود.

  از همین روش برای تعیین جنسیت جنین به دلایل درمانی یا به درخواست والدین برای تعیین جنسیت جنین استفاده می کنند.

گرچه امکان تعیین جنسیت از سه روزگی جنین تشکیل شده از طریق آی وی اف وجود دارد، اما نه تنها نتیجه بخش بودن روش آی وی اف برای بارداری در بهترین حالت 50 تا 60درصد است بلکه ممکن است برداشت سلول از جنین برای تعیین جنسیت به سلامت وی آسیب بزند و 10


برچسب ها: جنین - تعیین جنسیت - جنسیت - آی وی اف - انتخاب - برداشت - سلول
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای تعیین جنسیت با آی وی اف

اما و اگرهای تعیین جنسیت با آی وی اف