مطالب مرتبط:
کشف 3 میلیارد تومان اسباب بازی و بلوریجات قاچاق در شرق تهران
استخدام فروشنده در فروشگاه اسباب بازی باب اسفنجی در محدوده ظفر تهران
20 میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران کشف شد
شهردار ناحیه یک منطقه 8؛ شهردار برتر شرق تهران معرفی شد
کشف بقایای تمدن 4 هزار ساله در شرق ایران + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 11:352024-01-22حوادث

کشف انبار اسباب بازی های قاچاق در شرق تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محموله بزرگ بلوریجات و اسباب بازی خارجی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در محدوده شرق پایتخت خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محموله بزرگ بلوریجات و اسباب بازی خارجی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در محدوده شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت و مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت گسترده در زمینه دپو و توزیع کالای خارجی در انباری در محدوده شرق تهران بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهر تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی محل دپوی کالا را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و اعزام به محل مورد نظر و بازرسی از آنجا 12 هزار و 576 قلم انواع بلور خارجی و 36 هزار و 862 قلم انواع اسباب بازی خارجی فاقد مدارک گمرکی و قانونی کشف کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 30 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: در این راستا صاحب انبار مورد نظر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - پلیس امنیت - اسباب بازی - رییس پلیس امنیت - تهران
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار اسباب بازی های قاچاق در شرق تهران

کشف انبار اسباب بازی های قاچاق در شرق تهران