مطالب مرتبط:
تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدای آذربایجان شرقی
فیلم| حضور استاندار آذربایجان شرقی در شیرخوارگاه تبریز
فیلم/ بازدید طلاب استان آذربایجان شرقی از یادمان شهدای شلمچه
تصاویر/ بازدید طلاب استان آذربایجان شرقی از یادمان شهدای طلاییه
تصاویر/ مراسم عزاداری طلاب استان آذربایجان شرقی و اردبیل در یادمان شهدای طلاییه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 10:252024-01-27سياسي

هیچ طرح عمرانی بدون برنامه زمان بندی در آذربایجان شرقی اجرا نمی شود


استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: از ابتدای سال بعد هیچ طرح عمرانی بدون برنامه زمان بندی در سطح استان اجرا نمی شود تا بدانیم در صورت تأخیر احتمالی طرح چه کسی باید پاسخگو باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: از ابتدای سال بعد هیچ طرح عمرانی بدون برنامه زمان بندی در سطح استان اجرا نمی شود تا بدانیم در صورت تأخیر احتمالی طرح چه کسی باید پاسخگو باشد.

مالک رحمتی صبح شنبه در بازدید از طرح ساخت کمربندی ایلخچی با قدردانی از تلاش تیم های اجرایی و پیمانکاری اظهار کرد: اولویت اول دولت در این استان، اجرای طرح های عمرانی به عنوان زمینه ساز توسعه است.

وی افزود: طراحی سنگین از جمله ایرادات عمده در حوزه اجرای طرح های عمرانی است و نقش اصلی در این زمینه را شرکت های مشاوره ایفا می کنند.

وی تأکید کرد: برای برون رفت از این وضعیت باید توجه کنیم که طرح های عمرانی و زیرساختی به شکل تکه تکه، طراحی و اجرا نشوند، زیرا این همان نگاه های فصلی و موسمی به طرح های عمرانی است که موجب افزایش هزینه ها و زمان اجرای طرح ها می شود.

استاندار آذربایجان شرقی خطاب به تیم های اجرایی، پیمانکاری و مشاوره ای طرح ساخت کمربندی ایلخچی بیان کرد: حداکثر تلاشتان این باشد که مناقصه دیگری برگزار نشود و با قرارداد موجود کمربندی ایلخچی تکمیل شود.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - استاندار آذربایجان شرقی - اجرای طرح های عمرانی - آذربایجان - عمرانی - طرح عمرانی - طرح های عمرانی
آخرین اخبار سرویس:

هیچ طرح عمرانی بدون برنامه زمان بندی در آذربایجان شرقی اجرا نمی شود

هیچ طرح عمرانی بدون برنامه زمان بندی در آذربایجان شرقی اجرا نمی شود