مطالب مرتبط:
200 کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ارز وطلا معامله شد
معامله 94 کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله 
برداشت 600 هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی طی امسال
قیمت سکه و طلا کاهش شد
قیمت دلار با عرضه شمش طلا کنترل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 14:252024-02-05اقتصادي

مهریه های نامتعارف در کرمان؛ از 13 کیلوگرم طلا تا دو شاخه نبات


رییس کل دادگستری استان کرمان امروز 16 بهمن ماه به همراه جمعی از معاونانش با حضور در محاکم تجدید نظر استان کرمان با قضات و کارکنان شعب دیدار و گفتگو کرد.

- مهریه های نامتعارف در کرمان؛ از 13 کیلوگرم طلا تا دو شاخه نبات ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان امروز 16 بهمن ماه به همراه جمعی از معاونانش با حضور در محاکم تجدید نظر استان کرمان با قضات و کارکنان شعب دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در ابتدا با حضور در شعبه هشتم دادگاه تجدید نظر استان کرمان که فرایند رسیدگی به پرونده های قضایی در آن 100 درصد الکترونیکی انجام می شود، گفت: دادگستری کرمان یکی از استان های پیشگام در زمینه دادرسی الکترونیک است.

وی سپس با حضور در شعبه دهم دادگاه تجدیدنظر استان که به صورت ویژه به دعاوی خانواده رسیدگی می نماید، درخصوص آخرین وضعیت پرونده های خانواده با رییس و مستشار دادگاه تجدید نظر بحث و گفتگو کرد.

حمید خالقی مستشار دادگاه تجدید نظر در این دیدار به پدیده مهریه های نامتعارف اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه در چند روز گذشته پرونده هایی داشتیم که خانمی مهریه خود را که 13 کیلوگرم طلا بود، به اجرا گذاشته و یا مهریه های نامتعارفی از قبیل چند هزار شاخه گل، نوشتن چند جلد کتاب برای فردی که حتی سواد خواندن و نوشتن را ندارد و یا مهریه های


برچسب ها: استان کرمان - کرمان - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان کرمان - استان - رییس کل دادگستری - دادگستری استان
آخرین اخبار سرویس:

مهریه های نامتعارف در کرمان؛ از 13 کیلوگرم طلا تا دو شاخه نبات

مهریه های نامتعارف در کرمان؛ از 13 کیلوگرم طلا تا دو شاخه نبات