مطالب مرتبط:
اعتراض امام جمعه گچساران به طلبکاران ناسپاس
حمله امام جمعه گچساران به طلبکاران ناسپاس
امام جمعه نوشهر: دعوت به حضور در انتخابات وظیفه همگانی است
امام جمعه قرچک: شکوفایی روستاها از برکات انقلاب اسلامی است
امام جمعه سمنان: ترغیب به کاهش مشارکت در انتخابات دسیسه منافقان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 18:302024-02-02سياسي

اعتراض امام جمعه گچساران به اشتغال رابطه داران و بی کاری شایستگان


در حالی برخی افراد با رایزنی و استفاده از جایگاهشان و با پیگیری های پشت پرده، تمام افراد خود و یا خانواده شان را مشغول به کار کرده اند که در برخی خانواده های بی بضاعت چند فرزند دارای تحصیلات عالی اما بی کار وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام والمسلمین سید عنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن مناسبت های این هفته گفت: امر به معروف و نهی از منکر بسیار توصیه شده است.

 وی بیان کرد: رهبر فرمودند امروز بزرگترین معروف جمهوری اسلامی ایران است و احیای این معروف الهی و دفاع از آن وظیفه می باشد که هیچکس از آن مستثنی نیست.

 امام جمعه گچساران تصریح کرد: امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی بالاترین معروف است چنانچه اصل برپایی و تشکیل جمهوری اسلامی نعمت بزرگ و معروفی بود که امام راحل در امتداد بعثت پیغمبر اسلام به مدد الهی و پشتوانه مردم غیرتمند اسلامی تشکیل داد .

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: از پا انداختن و ریشه کن کردن سلطنت پهلوی کار کوچکی نبود که در کشور ما صورت گرفت سالهاهای متوالی ایران با سلطنت بار آمده می گذشت و مردم جایگاهی در مسائل مختلف سیاسی اجتماعی نداشتند.


برچسب ها: جمهوری اسلامی - گچساران - امام جمعه - معروف - امر به معروف و نهی از منکر - به گزارش خبرگزاری فارس - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض امام جمعه گچساران به اشتغال رابطه داران و بی کاری شایستگان

اعتراض امام جمعه گچساران به اشتغال رابطه داران و بی کاری شایستگان