مطالب مرتبط:
پرسپولیس مربی جدید گرفت/ آقای خارجی کیست؟
سورپرایز جالب آقای ستاره برای عادل فردوسی پور
سورپرایز جالب آقای ستاره برای عادل فردوسی پور
پرسپولیس مربی جدید گرفت | آقای خارجی کیست؟
قهرمانی و تاریخ سازی نه؛ انگیزه شما انتقام بود آقای قلعه نویی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 12:402024-02-09سياسي

مصاحبه، بازجویی نیست آقای تفرشی!


سند پژوه ایرانی مقیم لندن در حالی بر انتشار سخنان وزیر دولت شائور بختیار در یک رسانه داخلی خرده گرفته که در آن مصاحبه به شکل بی سابقه و صریحی اذعان می کند بختیار برای کودتا علیه جمهوری اسلامی دست کمک به سوی صدام و اسراییل دراز کرده بود و این اذعان نیاز .

- سند پژوه ایرانی مقیم لندن در حالی بر انتشار سخنان وزیر دولت شائور بختیار در یک رسانه داخلی خرده گرفته که در آن مصاحبه به شکل بی سابقه و صریحی اذعان می کند بختیار برای کودتا علیه جمهوری اسلامی دست کمک به سوی صدام و اسراییل دراز کرده بود و این اذعان نیاز به هر چالش بعدی را مرتفع می کرد.

  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- آقای مجید تفرشی سند پژوه مقیم لندن و برنامه ساز صدا و سیما ( در زمینه های تاریخی) درباره مصاحبه روزنامه هم میهن با آقای جواد خادم وزیر مسکن و راه و شهرسازی دولت شاپور بختیار انتقاد کرده که چرا مصاحبه کننده با او چالش نکرده و چون چالش نکرده  به در عمل مصاحبه به رپرتاژ آگهی تبدیل شده است!     البته قاعدتا باید توضیح و پاسخ خود را برای این روزنامه می فرستادند ولی به جای آن با انصاف نیوز مصاحبه کرده اند و دوستان ما در این تارنما هم به لحاظ جنبه های تاریخی موضوع از گفت و گویی که قطعا به پیشنهاد و خواست خود آقای تفرشی انجام شده استقبال کرده اند.


برچسب ها: مصاحبه - بختیار - جمهوری اسلامی - ایرانی مقیم - اذعان - روزنامه هم میهن - اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه، بازجویی نیست آقای تفرشی!

مصاحبه، بازجویی نیست آقای تفرشی!