موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
کشف 370 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در البرز
370 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در البرز کشف شد
کشف 45 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی
طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و کشف بیش از 600 کیلو انواع مواد مخدر در هرمزگان
اشراف اطلاعاتی پلیس بر قاچاقچیان مواد مخدر در فضای مجازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 11:202024-02-11پزشكي

موج ناامیدی در نوجوانان آمریکایی و افزایش گرایش به مواد مخدر


نتایج یک تحقیق تازه از سوی کارشناسان «مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا» (CDC) نشان می دهد نوجوانان در این کشور برای فرار از نگرانی های موجود و به دلیل نیاز به آرامش، - نتایج یک تحقیق تازه از سوی کارشناسان مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا (CDC) نشان می دهد نوجوانان در این کشور برای فرار از نگرانی های موجود و به دلیل نیاز به آرامش، دست به دامن مواد مخدر می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یافته های جدید به دنبال گزارش هایی از افزایش اضطراب و افسردگی در میان نوجوانان و جوانان این کشور از جمله سطوح بی سابقه ناامیدی به دست آمده است.

کارشناسان مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا می گویند این شرایط اغلب با گرایش بیشتر به مصرف مواد در دوران نوجوانی مرتبط است و به نظر می رسد نوجوانان آمریکایی از این طریق به دنبال راهی برای کاهش استرس و اضطراب شان هستند.

این گزارش بر اساس داده های بدست آمده از تحقیقی که روی بیش از 15 هزار و 900 نوجوان 13 تا 18 ساله صورت گرفت، تنظیم و ارائه شده است.

بنابر گزارش شبکه خبری ان بی سی نیوز، این نوجوانان در یک ارزیابی فردی به سوالات آنلاین درباره انگیزه های خود برای گرایش به مواد مخدر و الکل بین سال های 2014 تا 2022 پاسخ دادند.


برچسب ها: نوجوانان - جوانان - آمریکا - مرکز کنترل - کارشناسان - پیشگیری - کاهش استرس و اضطراب
آخرین اخبار سرویس:

موج ناامیدی در نوجوانان آمریکایی و افزایش گرایش به مواد مخدر

موج ناامیدی در نوجوانان آمریکایی و افزایش گرایش به مواد مخدر