مطالب مرتبط:
پیام انتقام سخت از موساد و داعش
معاون سیاسی سپاه: ضربه وارده به موساد و داعش در حملات اخیر فراتر از تصور آنها بوده/ از سال 1396 تا به امروز، سپاه به هفت اقدام تروریستی پاسخ داده/ انتقام سخت از آمریکایی ها به دلیل ترور سردار سلیمانی، همچنان به قوت خود باقی است
پیام انتقاد سخت از موساد و داعش
معاون سیاسی سپاه: ضربه وارده به موساد و داعش در حملات اخیر فراتر از تصور آن ها بوده
معاون سیاسی سپاه: ضربه وارده به موساد و داعش در حملات اخیر فراتر از تصور آنها بوده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 10:102024-01-22سياسي

پیام «انتقام سخت» از موساد و داعش


بررسی پیشینه و اقدامات موشکی و انتقام از جنایتکاران و تروریست ها از سوی جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد، هیچ یک از اقدامات تروریستی علیه ملت ایران، - بررسی پیشینه و اقدامات موشکی و انتقام از جنایتکاران و تروریست ها از سوی جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد، هیچ یک از اقدامات تروریستی علیه ملت ایران، بدون پاسخ نمانده و از این پس نیز به هر جنایتی پاسخ قاطع و مناسب داده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اقدامات تروریستی موساد و داعش علیه فرماندهان مقاومت و زائران شهید سلیمانی در کرمان، مطالبه بحق مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گرفتن انتقام خون شهیدان از عاملان و آمران این جنایت ها و اقدامات تروریستی بود.

فرمانده محترم کل سپاه، هم به دلیل رسالت سپاه و هم در پاسخ به مطالبات مردم، با صراحت اعلام کرد: از تروریست های جنایتکار انتقام خواهیم گرفت.

در نهایت این وعده سپاه به خواست و مطالبه به حق مردم، در دقایق اولیه روز 26 دی ماه سال جاری، با شلیک چندین موشک به مرکز موساد درمنطقه اربیل کردستان عراق و برخی مقرهای گروهک تروریستی داعش در ادلب سوریه تحقق پیدا کرد.

بازتاب ها و واکنش های پس از انتقام موشکی سپاه از صهیونیست ها و داعش و همچنین اخبار و اطلاعات منتشره از تلفات و خسارت های وارده به عاملان و آمران اقدامات تروریستی در کرمان


برچسب ها: اقدامات تروریستی - تروریست - اقدامات - جمهوری اسلامی ایران - تروریستی - انتقام - تروریست ها
آخرین اخبار سرویس:

پیام «انتقام سخت» از موساد و داعش

پیام «انتقام سخت» از موساد و داعش