مطالب مرتبط:
سلاجقه: بیست و ششمین تالاب ایران در کنوانسیون رامسر ثبت شد / با انجام اقدامات احیایی 2 هزار هکتار به سطح تالاب میانکاله افزوده شد
درخشش تیم دانش آموزی ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات 2024 تایوان
درخشش تیم دانش آموزی ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات 2024 تایوان
چشم انداز سال 2024/ ]چهار نکته درباره ی اقتصاد امریکا
رسانه های عبری: سال 2024 سال چالش های اقتصادی برای اسراییل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 17:552024-02-03سياسي

لزوم برگزاری اجلاس منطقه ای رامسر در سطح وزیران در سال 2024 در ایران


رییس سازمان حفاظت محیط زیست از لزوم برگزاری اجلاس منطقه ای رامسر در مرکز و غرب آسیا در سطح وزرا در سال 2024 در ایران خبر داد.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست از لزوم برگزاری اجلاس منطقه ای رامسر در مرکز و غرب آسیا در سطح وزرا در سال 2024 در ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه در جریان بازدید از مرکز منطقه ای رامسر در مرکز و غرب آسیا اظهارکرد: 15 کشور عضو مرکز منطقه ای هستند اما در چند سال اخیر این مرکز دچار رکود بود که در دولت سیزدهم با تغییرات انجام یافته این مرکز وارد فعالیت جدی شد.

وی افزود: فعالیت فعلی هم مکفی نیست و ما سعی داریم که در قامت نام رامسر وظیفه خود را انجام دهیم و این مرکز ان شاءالله فعالیت خود را با جدیت بیشتر پیگیری خواهد کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: میانکاله یکی از مسائلی بود که چندین سال دچار مشکل بود و در این خصوص همواره شاهد این هستیم که پروژه ها و طرح ها پیوست محیط زیستی دارند اما در مورد میانکاله برای اولین بار یک پروژه محیط زیستی دارای پیوست اقتصادی شد و این رویکرد مناسبی برای مشارکت دادن مردم در امر حفاظت بود.

سلاجقه ادامه داد: اقدامات خوبی در احیای تالاب میانکاله انجام شد و تاکنون 1000 هکتار افزایش سطح در حوزه تالاب میانکاله داشتیم و با توجه به عقب نشینی دریای خزر می توان چند سناریو برای ا


برچسب ها: رییس سازمان حفاظت محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - رییس سازمان - محیط زیست - منطقه - رامسر
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برگزاری اجلاس منطقه ای رامسر در سطح وزیران در سال 2024 در ایران

لزوم برگزاری اجلاس منطقه ای رامسر در سطح وزیران در سال 2024 در ایران