مطالب مرتبط:
رویارویی و نبرد بزرگ/پاسخ خون، خون است/تحریم خون خواران/پیشخوان
عضو اتاق بازرگانی: رسیدن به مرحله فروش نفت بصورت تهاتر ناشی از تحمیل تحریم ها ست
تحریم 3 فرد و 4 نهاد برای انتقال فناوری از آمریکا به ایران
اتحادیه عرب خواستار تحریم 60 سازمان صهیونیستی شد
آمریکا تحریم ها علیه انصارالله یمن را اجرایی کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 09:402024-02-17بين الملل

تحریم خون خواران


از روزهای ابتدایی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گروه های ضد جنگ، همچنین حامیان فلسطین در سراسر دنیا خواستار تحریم کالاهای اسراییلی و برندهای تجاری آمریکایی – صهیونیستی شدند که در این جنگ از دولت اسراییل حمایت می کنند.

- از روزهای ابتدایی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گروه های ضد جنگ، همچنین حامیان فلسطین در سراسر دنیا خواستار تحریم کالاهای اسراییلی و برندهای تجاری آمریکایی – صهیونیستی شدند که در این جنگ از دولت اسراییل حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز در تیتر یک شماره امروز خود با این عنوان نوشت: در تظاهرات های مردمی در گوشه و کنار جهان، مردم به یک باره به مغازه ها و ساختمان های اداری برندهای بزرگ تجاری تظاهرات های مردمی در سراسر دنیا معمولاً با درخواست بایکوت یا تحریم برندهای آمریکایی – صهیونیستی همراه بود و آنطور که الجزیره گزارش داده است، در بیش از 7283 تظاهرات و اعتراض مردمی صورت گرفته در سراسر جهان علیه صهیونیست ها در 11 کشور جهان، درخواست ها برای حمایت از جنبش تحریم کالاهای صهیونیستی مطرح شده است.

با گذشت حدود 5 ماه از آغاز حملات صهیونیست ها به غزه، این جنبش ها همچنان ادامه دارد و با وجود اینکه در ابتدای امر رسانه های آمریکایی بیان می کردند جنبش های تحریم کالاهای اسراییل یا برندهای حامی صهیونی


برچسب ها: صهیونیستی - تحریم کالاهای اسراییلی - تظاهرات های مردمی - اسراییل - رژیم صهیونیستی - آمریکایی - تظاهرات
آخرین اخبار سرویس:

تحریم خون خواران

تحریم خون خواران