مطالب مرتبط:
خرم آباد میزبان 400 ورزشکار مربی و عوامل اجرایی جام بین المللی کشتی
فیلم/سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون در یزد
اجرای برنامه های فرهنگی در مسابقات بین المللی بدمینتون
میزبانی مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا به ایران رسید
برگزاری سه جام قهرمانی آیندگان کشتی به همت هیئت کشتی تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 22:402024-02-01ورزشي

تبریز میزبان مسابقات بین المللی کشتی قهرمانی


رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز از برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی با مشارکت شهرداری تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز از برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی با مشارکت شهرداری تبریز خبر داد.

پرویز هادی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به میزبانی تبریز از این مسابقات اظهار کرد: ورزش و رویدادهای ورزشی به سبب اقبال عمومی از سوی شهروندان، بستر خوبی برای معرفی شهر به شمار می رود و می توانیم از این ظرفیت برای شناساندن ظرفیت ها و زیبایی های شهر تبریز استفاده کرد.

وی میزبانی از مسابقات جهانی کشتی پهلوانی با مشارکت گسترده شهرداری تبریز را در همین راستا اعلام کرد و گفت: بزرگترین رویداد ورزشی کشور در سال جاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی است که 17 تا 19 بهمن ماه مصادف با دهه مبارک فجر به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

هادی با اشاره به حضور 15 تیم از کشورهای خارجی در این مسابقات تصریح کرد: با توجه به اینکه این مسابقات به طور زنده از چند شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد و شاهد بازتاب گسترده آن در سطح بین المللی خواهیم بود، این موضوع می تواند فصل جدیدی برای رونق گردشگری و معرفی تبریز باشد.


برچسب ها: مسابقات جهانی کشتی پهلوانی - مسابقات جهانی کشتی - مسابقات جهانی - کشتی پهلوانی - تبریز - مسابقات - شورای اسلامی شهر تبریز
آخرین اخبار سرویس:

تبریز میزبان مسابقات بین المللی کشتی قهرمانی

تبریز میزبان مسابقات بین المللی کشتی قهرمانی