مطالب مرتبط:
کیفیت هوای 3 شهر خراسان جنوبی در وضعیت قابل قبول است
خبرگزاری دولت خبر بدون رقیب بودن رییسی در خراسان جنوبی را حذف کرد! (تصویر)
جبهه پایداری: چرا بی اخلاقی می کنید و می گویید رییسی در انتخابات خبرگان خراسان جنوبی رقیب ندارد؟ / استانهای دیگر هم همین جورند!
سید ابراهیم رییسی فقط با رأی یک نفر می تواند از حوزهٔ خراسان جنوبی وارد مجلس خبرگان شود!
530 نفر در خراسان جنوبی برای حج تمتع پیش ثبت نام کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 14:102024-01-27حوادث

توقیف 7 دستگاه خودروی «شوتی» در خراسان جنوبی


ماموران نیروی انتظامی نهبندان و قاینات 7 دستگاه خودروی «شوتی» را با 6 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق را در این شهرستان ها توقیف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ماموران نیروی انتظامی شهرستان های نهبندان و قاینات از 7 دستگاه خودروی شوتی را با 6 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق را در این شهرستان توقیف کردند.

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در 48 ساعت گذشته  در محور های مواصلاتی به 4 دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

  وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، 4 هزار و 600  لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه 5 خودرو توقیف و 5 متهم دستگیرکردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

  کشف 1900 لیتر سوخت قاچاق در قاین   سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات هم گفت:  ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به 2 سواری پژو 405 مشکوک شدند و خودروها را برای بررس


برچسب ها: خودرو - شهرستان - انتظامی - دستگاه - فرمانده انتظامی - سوخت قاچاق - نهبندان
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 7 دستگاه خودروی «شوتی» در خراسان جنوبی

توقیف 7 دستگاه خودروی «شوتی» در خراسان جنوبی