موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
مهندسان «ام آی تی» یک کفش خاص برای دوندگان طراحی کردند
بهترین کفش دویدن که توسط مهندسان «ام آی تی» طراحی شده / عکس
بهترین کفش های دویدن طراحی شده توسط مهندسان MIT / عکس
جذاب ترین طراحی های لاک ناخن آبنباتی / واسه تویی که دوست داری یونیک باشی و دلبر 2024
تغییر طراحی لکسوس جی ایکس بعد از 15 سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 09:502024-01-28اقتصادي

مهندسان «ام آی تی» یک کفش خاص برای دوندگان طراحی کردند


کفش جدید طراحی شده توسط مهندسان ام آی تی(MIT) تجربه دویدن را منحصربه فرد می کند و عملکرد مطلوبی را تضمین می کند که تحولی در فناوری کفش های کتانی است.

- کفش جدید طراحی شده توسط مهندسان ام آی تی(MIT) تجربه دویدن را منحصربه فرد می کند و عملکرد مطلوبی را تضمین می کند که تحولی در فناوری کفش های کتانی است.

 دوندگان اهمیت پیدا کردن یک جفت کفش مناسب برای افزایش عملکرد خود را می دانند.

اکنون به لطف مدلی که توسط مهندسان موسسه فناوری ماساچوست(MIT) توسعه داده شده است، جستجو برای کفش ایده آل ممکن است بسیار آسان تر شود.

به نقل از آی ای، این مدل پیش بینی می کند که چگونه ویژگی های خاص کفش بر عملکرد یک دونده تأثیر می گذارد، و یک تغییر بالقوه را برای دوندگان باتجربه دو ماراتن و مبتدیان ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنیفر چو(Jennifer Chu) و پروفسور آنت پکو هوسوی(Anette Peko Hosoi) مهندسان موسسه فناوری ماساچوست در یک مطالعه، مدلی ساده و در عین حال قدرتمند معرفی کردند.

ویژگی های منحصربه فرد یک دونده مانند قد، وزن و ابعاد دیگر، همراه با ویژگی های ضروری کفش مانند سفتی و فنری بودن کفی در نظر گرفته شد.

با وارد کردن این داده ها، مدل راه رفتن دونده را در کفش های مختلف شبیه سازی کردند و این کار به شناسایی جفتی کمک کرد که انرژی مصرف شده را به حداقل می رساند و عملکرد را بهینه


برچسب ها: مهندسان - عملکرد - منحصربه فرد - فناوری - طراحی - توسط - مطلوبی
آخرین اخبار سرویس:

مهندسان «ام آی تی» یک کفش خاص برای دوندگان طراحی کردند

مهندسان «ام آی تی» یک کفش خاص برای دوندگان طراحی کردند