مطالب مرتبط:
معاون وزیر کار: برخی تشکلهای حوزه کار و کارگری فقط یک اسم هستند+ فیلم
معاون وزیر کار:حداقل عیدی امسال هر کارگر 106 میلیون ریال است
وزیر راه و شهرسازی: رشد تولید حوزه مسکن پس از 10 سال
وزیر راه و شهرسازی: رشد تولید در حوزه مسکن پس از 10 سال
یک طرح عمرانی در حوزه برق آران و بیدگل با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 17:402024-01-31اقتصادي

معاون وزیر کار: برخی تشکلهای حوزه کار و کارگری فقط یک اسم هستند


معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود برخی نابسامانی ها در تشکلهای حوزه کار و کارگری و وجود تشکلهای کاغذی گفت:برخی در رسانه ها اعلام می کنند که مثلا بزرگترین تشکل حوزه کارگری را دارند در حالی که فقط یک اسم هستند مثلا آدرس یکی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد،حسین رعیتی فرد اظهار کرد: تشکلها باید ساختار و سازماندهی داشته باشند و صرف گفتن این که تشکلی داریم ملاک نیست.

وی افزود: برخی از افراد از تشکلی در رسانه ها اسم می برند که بگویند که ما عقبه ای داریم اما در حقیقت یک فرد است، در مقابل تشکلی سازماندهی نشده وجود دارد که جمعیت چند هزار راننده را شامل می شود و فقط نیازمند این است که ساماندهی شود.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از تفاوتهای تشکلهای حوزه کار و کارگری با تشکلهای زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت آن است که آن وزارتخانه از اساس تشکلها را سازماندهی کرده است و آنها قوی شده اند اما ما در وزارت کار شاید نتوانستیم از نظر مالی تشکلها را تقویت کنیم اما از نظر ساختاری می توانیم آنها را سامان ببخشیم.

رعیتی فرد، راه اندازی سامانه صدور شناسه ملی که از امروز کار خود را آغاز کرده است را اقدامی برای ساماندهی تشکلهای کارگری و کارفرمایی ذکر و بیان کرد: تشکلها می بایست در این سا


برچسب ها: تشکل - معاون روابط کار - کارگری - رفاه اجتماعی - وزارت صنعت، معدن و تجارت - به گزارش خبرگزاری فارس - سازماندهی
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کار: برخی تشکلهای حوزه کار و کارگری فقط یک اسم هستند

معاون وزیر کار: برخی تشکلهای حوزه کار و کارگری فقط یک اسم هستند