مطالب مرتبط:
تخلف میلیاردی عرضه کنندگان لوازم مصرفی خودروها در فارس
یکهزار و 500 میلیارد ریال برای زیرساخت های شهرک های صنعتی شیروان هزینه شد
200 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات در البرز مصوب شد
تخلف 28 میلیارد تومانی صنوف در بازار
سفر وزیر فرهنگ و ارشاد برای خراسان جنوبی 2 هزار و 750 میلیارد ریال آورده داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 11:552024-01-21اقتصادي

شناسایی بیش از 386 میلیارد ریال تخلف لوازم یدکی در کمتر از 10 ماه در فارس


معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه انواع لوازم یدکی، روغن موتور و لاستیک 640 پرونده تخلف به ارزش بیش از 386 میلیارد ریال تشکیل و برای صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی حسنی  در خصوص این خبر بیان کرد:نظارت بر بازار لوازم مصرفی خودروهای سبک و سنگین در دستور کار این معاونت قرار دارد.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از4هزار بازرسی از عرضه کنندگان لاستیک، فروشگاه های عرضه لوازم یدکی و عرضه کنندگان روغن موتور به عمل آمده است که طی آن 640 متخلف شناسایی و پرونده تخلف برای آنها تشکیل و برای طی مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

بر پایه اظهارات حسنی، در مدت زمان یاد شده 933 بازرسی از صنف لاستیک فروشان انجام شد که طی آن برای 89 متخلف پرونده تخلف احتکار، گرانفروشی، امتناع از فروش و یا عرضه خارج از شبکه به ارزش بیش 106 میلیارد و 324 میلیون ریال تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون بازرسی اداره کل صمت فارس، همچنین به بازرسی از صنوف عرضه کنندگان لوازم یدکی اشاره کرد و گفت: از عرضه کنندگان لوازم یدکی خودرو بیش از 2 هزار و 600 بازرسی به عمل امد که طی آن 432 پرونده تخلف به ارزش 277 میلیارد و 559 میل


برچسب ها: لوازم یدکی - تعزیرات حکومتی - پرونده تخلف - به گزارش خبرگزاری فارس - لوازم - سازمان تعزیرات حکومتی - روغن موتور
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 386 میلیارد ریال تخلف لوازم یدکی در کمتر از 10 ماه در فارس

شناسایی بیش از 386 میلیارد ریال تخلف لوازم یدکی در کمتر از 10 ماه در فارس