مطالب مرتبط:
صرفه جویی انرژی معادل 1.3 میلیارد لیتر نفت گاز در شبکه خطوط لوله
صرفه جویی در مصرف گاز استخرهای کرمانشاه را به تعطیلی کشاند
انقلابی در صنعت؛ این ربات خطوط لوله گاز را تعمیر می کند!/ عکس
ناترازی کامل انرژی در سال 1410/ نفت و نیرو تنها اسم وزارتخانه را یدک می کشند/ تورم و رکود با افزایش قیمت حاملان انرژی تشدید می شود
استخدام کارشناس پالایش (شیمی، نفت، انرژی، پلیمر) در بندرعباس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 12:362024-02-05اقتصادي

صرفه جویی انرژی معادل 1.3 میلیارد لیتر نفت گاز در شبکه خطوط لوله


بهینه سازی مصرف انرژی یکی از مولفه های مهم در صنعت انتقال نفت محسوب می شود؛ صنعتی که با اجرای طرح های کلان ملی در کنار رسالت اصلی آن یعنی انتقال ایمن و پایدار مواد نفتی در بخش پژوهش و بسترسازی در جهت افزایش انتقال مواد نفتی در شریان های صنعت نفت یعنی شبکه .

- بهینه سازی مصرف انرژی یکی از مولفه های مهم در صنعت انتقال نفت محسوب می شود؛ صنعتی که با اجرای طرح های کلان ملی در کنار رسالت اصلی آن یعنی انتقال ایمن و پایدار مواد نفتی در بخش پژوهش و بسترسازی در جهت افزایش انتقال مواد نفتی در شریان های صنعت نفت یعنی شبکه خطوط لوله به صورتی سرآمد در حال نقش آفرینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رشد هفت درصدی انتقال مواد نفتی در دولت سیزدهم خود موید این موضوع است که تمام ساز و کارهای صنعت انتقال نفت در راستای کاهش هزینه های حمل و از سوی دیگر حفظ محیط زیست و توجه به صنعت پالایش با کاهش مصرف سوخت (نفت گاز) در فرآیند سوخت رسانی از طریق تانکرهای جاده پیما، بسیج شده است.

توسعه شبکه خطوط لوله و تبدیل الگوی حمل و نقل جاده ای به خطوط لوله از جمله برنامه های مهمی است که به طور جدی توسط وزارت نفت در حال پیگیری است.

این درحالی است که با راه اندازی محورهای جدید خط لوله برای انتقال مواد نفتی ضمن صرفه جویی در مصرف سوخت (نفت گاز)، از حرکت تانکرهای نفتکش که منشایی


برچسب ها: انتقال - بهینه سازی مصرف انرژی - صنعت - انتقال نفت - بهینه سازی مصرف - مواد - نفتی
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی انرژی معادل 1.3 میلیارد لیتر نفت گاز در شبکه خطوط لوله

صرفه جویی انرژی معادل 1.3 میلیارد لیتر نفت گاز در شبکه خطوط لوله