مطالب مرتبط:
برگزاری نشست علمی و نخبگانی نقش امر به معروف و نهی از منکر در بندرعباس
معرفی دبیر و داوران آثار مستند جشنواره شانزدهم تجسمی فجر
دبیر هیات کشتی همدان: منم ها آفت کشتی است/ احیای لیگ پایه ها
دبیر و داوران بخش فیلم های مستند جشنواره هنرهای تجسمی فجر مشخص شدند
دبیر و داوران بخش فیلم های مستند جشنواره هنرهای تجسمی فجر مشخص شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 22:002024-01-21سياسي

دبیر ستاد امر به معروف قشم منصوب شد


حجت الاسلام تلخابی به پیشنهاد امام جمعه شهرستان قشم و با حکم نماینده ولی فقیه در هرمزگان به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز طی مراسمی حجت الاسلام مصطفی تلخابی به پیشنهاد امام جمعه شهرستان قشم و با حکم نماینده ولی فقیه در هرمزگان به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان منصوب شد.

متن حکم نماینده ولی فقیه و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به شرح زیر است: با احترام ، نظر به تعهد ، شایستگی و تجارب مفید و ارزشمند شما و بنا به پیشنهاد رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم به موجب این حکم ، جنابعالی به سمت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم منصوب می شوید.

انتظار می رود با همت عالی در جهت اجرای وظایف و برنامه های اجرایی ستاد و در چارچوب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اهتمام شایسته معمول دارید و توفیق روزافزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم با حضورحجت الاسلام حاجبی امام جمعه، تختی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان قشم و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان برگزار شد.


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - ستاد امر به معروف - امر به معروف - شهرستان قشم - نماینده ولی فقیه در هرمزگان - نهی از منکر
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد امر به معروف قشم منصوب شد

دبیر ستاد امر به معروف قشم منصوب شد