مطالب مرتبط:
پیمان جبلی: داوطلبان نمایندگی وعده های غیر عملی ندهند
پیمان جبلی: «جمهوریت» و «اسلامیت» مهمترین کلید واژه های گفتمان انقلابی امام است؛ در رسانه ملی خودمان را به این دو عنصر متعهد کرده ایم/ هویت انقلاب اسلامی ما نه فقط به نام امام بلکه به آموزه ها، مشی و سیره امام گره خورده است
داوطلبان انتخابات مجلس از چه زمانی می توانند حوزه انتخابیه را تغییر دهند؟
تایید صلاحیت بیش از 300 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان
سکانسی متفاوت از حمید جبلی/فقط اونجایی که قاشق داره میره توی چشمش😂
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 10:452024-02-10سياسي

پیمان جبلی: داوطلبان وعده های غیر عملی ندهند


رسانه ملی در این دوره از انتخابات، تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تبلیغات و وعده های غیر عملی داوطلبان که صرفا برای ورود به مجلس است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، پیمان جبلی، رییس سازمان صدا و سیما امشب جمعه 20 بهمن ماه میهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری در استودیو شبکه خبر بودند و درخصوص جزییات پخش تبلیغات و مناظره نامزد ها در رسانه ملی توضیحاتی دادند.

همچنین علیرضا کیخا؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محسن رییسی؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و محمدباقر اعلمی؛ مدیر شبکه تهران به صورت ارتباط تصویری و یکی از نامزد های انتخابات مجلس شورای اسلامی از تهران و دیگری نامزد انتخابات مجلس از کرمانشاه به صورت تلفنی در برنامه شرکت کردند.

مقدمه مجری: همانطور که در خبر ها دیدید و شنیدید 200 کانال تلویزیونی ویژه تبلیغات نامزد های انتخابات یازدهم اسفند با حضور رییس جمهور به طور رسمی افتتاح شد، موضوع مناظره ها در کانال های تلویزیونی نکته ای است که رسانه ملی برای ایجاد فضای رقابتی بین نامزد ها برای آن برنامه ریزی و تدارک دیده است.

امشب می خواهیم راجع به بحث تبلیغات در رسانه و اقداماتی که رسانه ملی برای ایجاد فضای تبلیغاتی برای نامزد ها برای انتخابات یازدهم اسفند فراهم کرده صحبت کنیم.


برچسب ها: صدا و سیما - انتخابات - وعده های غیر عملی - انتخابات مجلس - انتخابات مجلس شورای اسلامی - برنامه گفتگوی ویژه خبری - تبلیغات
آخرین اخبار سرویس:

پیمان جبلی: داوطلبان وعده های غیر عملی ندهند

پیمان جبلی: داوطلبان وعده های غیر عملی ندهند