مطالب مرتبط:
نکوداشت استاد «شیخ حسین انصاریان»
نکوداشت شیخ حسین انصاریان
مراسم نکوداشت شیخ «حسین انصاریان»
آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد «حسین انصاریان»
سخنان شیخ حسین انصاریان در مراسم نکوداشت خودش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 21:152024-02-14سياسي

آیین نکوداشت حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان برگزار شد


آیین نکوداشت حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان با حضور شخصیت های علمی، حوزوی و ادبی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور بعد از ظهر امروز سه شنبه (25 بهمن ماه) در آیین نکوداشت حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان که در محل این انجمن برگزار شد با بیان اینکه هرکسی عالمی را اکرام کند انگار پیامبری را تکریم کرده است و هرکسی پیامبر را تکریم کند انگار خداوند را تکریم داشته است، اظهار کرد: استاد دانشمند شیخ حسین انصاریان نیازی به قدردانی ندارند و ما نیاز داریم از چنین شخصیتی در میان خود بهره ببریم.

وی ادامه داد: وقتی این انجمن قصد پیدا کرد از استاد انصاریان تجلیل کند خیلی ها با ما تماس گرفتند که سخنران این مراسم باشند اما این امکان برای ما فراهم نشد.

شالویی ابراز کرد: همین امروز با آقای آذر از شخصیت های ادبی صحبتی داشتم و درخواست کردم در این برنامه حضور داشته باشند و بی وقفه گفتند حتما خواهم آمد.

جویا شدم چرا انقدر استقبال کردید گفت استاد انصاریان جدای از اینکه استاد دینی است برای ما یک شاعر است و من دوست دارم در این مراسم باشم.

رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور در پایان گفت: از زمان آمادگی کارهای تبلیغی برای این مراسم ما با محمدودیت های زیاد همراه بودیم زیرا استاد


برچسب ها: شیخ حسین انصاریان - حسین انصاریان - انجمن آثار و مفاخر فرهنگی - انصاریان - حجت الاسلام - شیخ حسین - مفاخر فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان برگزار شد

آیین نکوداشت حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان برگزار شد