مطالب مرتبط:
آزمایشگاه تخصصی «صدا» در مشهد راه اندازی شد
توجه ویژه به هوشمندسازی فرآیند ها در حوزه خدمات شهری مشهد | راه اندازی 74 سامانه الکترونیکی برای ارائه خدمات به شهروندان مشهدی
مجتمع درمانی و توانمندسازی معتادان متجاهر در کرمان راه اندازی می شود
بررسی ظرفیت دانش بنیان ها و هوش مصنوعی در راه اندازی رصدخانه آب فارس
راه اندازی کمپین امدادرسانی به زنان غزه در وزارت دارایی عراق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 19:252024-01-31اقتصادي

محمدی: اولویت ما راه اندازی کارخانه فولادسازی است


اولویت مجموعه فولاد اکسین، احداث کارخانه فولادسازی است تا بتوانیم در تامین مواد اولیه نیازمندی ها را به طور کامل رفع کنیم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، رضا نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با حضور در مجموعه فولاد اکسین، ضمن نشست با  علی محمدی مدیرعامل و برخی از مدیران، از خط تولید این شرکت بازدید کرد.

علی محمدی ابتدا با بیان اینکه شرکت فولاد اکسین تنها تولیدکننده ورق های عریض و باکیفیت فولادی در خاورمیانه است، گفت: اولویت مجموعه فولاد اکسین، احداث کارخانه فولادسازی است تا بتوانیم در تامین مواد اولیه نیازمندی ها را به طور کامل رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه مواد اولیه ساخت ورق ها، اسلب های 17 تنی تولید شده توسط فولاد مبارکه است، افزود: با راه اندازی کارخانه فولادسازی ضمن تولید اسلب های 23 تنی، می توان ظرفیت اسمی شرکت که یک میلیون و 50 هزار تن است را به طور کامل، تولید کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان همچنین تاکید کرد: با شناسایی نیازهای مجموعه های نفت و گاز، به دنبال تولید محصولات جدید با هدف رفع این نیازها هستیم.

در ادامه رضا نوشادی بیان کرد: مجموعه فولاد اکسین خوزستان، به عنوان تولیدکننده ورق های باکیفیت فولادی در خاورمیانه، روحیه خودباوری را در کشور تزریق کرده


برچسب ها: فولاد - تامین مواد اولیه - مواد اولیه - کارخانه - احداث کارخانه - تولید - شرکت
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: اولویت ما راه اندازی کارخانه فولادسازی است

محمدی: اولویت ما راه اندازی کارخانه فولادسازی است