مطالب مرتبط:
عکس عجیب از یک دانشجو قبل از امتحان
بنیاد سنجش ایرانیان در تبریز کلاس کنکور برگزار می کند | با حضور اساتید برجسته و مطرح کشور
استاد دانشگاه: شاهنامه سند هویت ایرانیان است
معتبرترین پراپ تریدینگ ها برای ایرانیان
استخدام کارشناس فروش تلفنی در شادی ژرف ایرانیان در 5 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:152024-01-22سياسي

ایرانیان مردمی امتحان پس داده اند / لزوم تشکیل مجلسی از متعهدترین متخصصان


نماینده ولی فقیه در استان سمنان از ایرانیان به عنوان مردمی امتحان پس داده نام برد که در بیش از چهار دهه گذشته با حضور در پای صندوق های رای به دفاع از انقلاب، - ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان از ایرانیان به عنوان مردمی امتحان پس داده نام برد که در بیش از چهار دهه گذشته با حضور در پای صندوق های رای به دفاع از انقلاب، کشور و نظام پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در قالب سلسله نشست های خبری مشارکت قوی، ایران قوی که با هدف تبیین خدمات نظام، در ایسنای سمنان برگزار شد، اظهار کرد: وقتی رهبری معظم انقلاب به عنوان امام جامعه برخلاف رویه های پیشین، از ماه ها قبل به موضوع انتخابات ورود می کند، این مهم گویای اهمیت مضاعف انتخابات است.

وی معتقد است: ورود زودهنگام، کم سابقه و مکرر رهبری فرزانه انقلاب به موضوع انتخابات در فروردین ماه امسال و تکمیل مباحث مرتبط با این رویداد مهم سیاسی در سخنرانی های بعدی، گویای اهمیت ویژه انتخابات پیش رو است.

او با اشاره به تعداد بالای ثبت نام داوطلبان در دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، اظهار کرد: افزایش قابل توجه شمار نامزدها در مقایسه با دوره های قبل نشان دهنده سطح بالای رقابت شکل گرفته در انتخابات پیش رو است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - پای صندوق های رای - نماینده ولی فقیه - انتخابات - صندوق های رای - انقلاب - ایرانیان
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان مردمی امتحان پس داده اند / لزوم تشکیل مجلسی از متعهدترین متخصصان

ایرانیان مردمی امتحان پس داده اند / لزوم تشکیل مجلسی از متعهدترین متخصصان