مطالب مرتبط:
دانشجویان سیستان و بلوچستان زیرپوشش بیمه قرار می گیرند 
سهم مجهول کودکان سیستان و بلوچستان از شناسنامه ایرانی
استاندار: هیچ کارگاه غیر فعالی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد
یکی از عجیب ترین پدیده های جهان در سیستان و بلوچستان | ببینید با پایین و بالا پریدن یک نفر چه اتفاقی می افتد!
سیستان و بلوچستان در کمیسیون های تخصصی کانون کارآفرینان ملی صاحب 2 کرسی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 10:002024-01-22اجتماعي

دانشجویان سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند


مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان از آمادگی این اداره کل برای ارائه خدمات بیمه ای به دانشجویان در حال تحصیل در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان از آمادگی این اداره کل برای ارائه خدمات بیمه ای به دانشجویان در حال تحصیل در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خبر داد.

محمد خیاطی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در اجرای ماموریت و مسوولیت های سازمان تامین اجتماعی بر اساس اسناد بالادستی مانند اصل 29 قانون اساسی، ماده یک قانون تامین اجتماعی و نیز سیاست های کلی تامین اجتماعی که در سال 1401 ابلاغ شده، توسعه پوشش بیمه ای به همه اقشار جامعه از راهبردهای دارای اولویت سازمان تأمین اجتماعی است.

وی گفت: در طرح بیمه خانوار ایرانی که در دولت سیزدهم در سازمان تأمین اجتماعی با هدف توسعه پوشش بیمه اجتماعی در حال پیگیری است، دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می توانند در دوران تحصیل، با پرداخت حق بیمه مقرر از خدمات سازمان تأمین اجتماعی بهره مند شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: نام نویسی در این طرح و بیمه پردازی دانشجویان بسیار ساده است و همه دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه خدم


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - تأمین اجتماعی - اجتماعی - سازمان تأمین اجتماعی - تامین اجتماعی - بلوچستان - مراکز آموزش عالی
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند

دانشجویان سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند