مطالب مرتبط:
استخدام فروشنده پوشاک برند (مجتمع تجاری پالادیوم - زعفرانیه) در تهران
چرا بزرگترین ارتش منطقه نتوانست پهلوی را از سقوط نجات دهد؟
نتیجه بازی نیان الکترونیک و گیتی پسند در لیگ برتر والیبال | نیان در آستانه سقوط؟
سقوط بالگرد تفنگداران آمریکایی تایید شد
سقوط ناگهانی قیمت دنا صفر در بازار آزاد / این مدل 40 میلیون ارزان شد + جدول بهمن 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 15:502024-02-08حوادث

مرگ یک تن درپی سقوط یک جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرانیه


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط یک دستگاه جرثقیل به داخل محل گودبرداری در محله زعفرانیه و به دنبال آن فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط یک دستگاه جرثقیل به داخل محل گودبرداری در محله زعفرانیه و به دنبال آن فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 1:32 بامداد امروز یک مورد سقوط دستگاه جرثقیل به داخل محل گودبرداری در محله زعفرانیه، خیابان نیاززاده به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل گفت: محل حادثه یک قطعه زمین گودبرداری شده به عمق بیش از 30 متر بود که در کف آن دو دستگاه بیل مکانیکی در حال کار بودند.

همچنین یک دستگاه جرثقیل کوچک بوم خشک در لبه گودبرداری، به وسیله نیم بشکه، خاک های پایین را به بالا می کشید و در بیرون از گودبرداری تخلیه می کرد.

ملکی با اشاره به اینکه به دلیل نقصی که در عملکرد جرثقیل بوم خشک در لبه گود اتفاق افتاد، ناگهان این جرثقیل به پایین سقوط کرد، گفت: اپراتور این جرثقیل یک مرد جوان 25 ساله با تابعیت کشور افغا


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - سخنگوی سازمان آتش نشانی - محله زعفرانیه - گودبرداری - آتش نشانی - زعفرانیه
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک تن درپی سقوط یک جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرانیه

مرگ یک تن درپی سقوط یک جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرانیه