مطالب مرتبط:
مرعشی: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی خلاف جهت رهبری حرکت نکنند
حضور 302 داوطلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز
خبرگزاری مجلس شورای اسلامی هک شد
خبرگزاری مجلس شورای اسلامی هک شد
فوری/ خبرگزاری مجلس شورای اسلامی هک شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 14:092024-02-13سياسي

رقابت 156 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 156 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان روز 11 اسفندماه امسال در چهار حوزه انتخابیه با یکدیگر رقابت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی ظهر امروز در همایش به عمل کار بر آید که با حضور مسؤولان و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: 156 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان روز 11 اسفندماه امسال در چهار حوزه انتخابیه با یکدیگر رقابت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تا این لحظه تمام اقدامات اجرایی، امنیتی و انتظامی برای انتخابات به روز انجام شده است و تعامل خوبی نیز بین هیات های نظارت در تمام شهرستان ها برقرار شده است.

وی ادامه داد: در انتخابات اخلاق مدار، نامزدها و طرفداران مسؤول سلامت انتخابات هستند و امید است چهار راهبرد اساسی مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو مد نظر مسؤولان استان و کاندیداها قرار گیرد .

حسین میرزایی خاطرنشان کرد: بنا بر ماده 70 قانون اساسی زمان تبلیغات کاندیداها یک هفته قبل روز انتخابات است و قبل و بعد از آن خلاف قانون است.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - چهارمحال و بختیاری - مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس - کاندیدای انتخابات - انتخابات - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 156 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری

رقابت 156 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری