مطالب مرتبط:
کشف کالای قاچاق 11 میلیاردی در خرم آباد
چاشنی با طعم سرطان مرگبار!
کشف محموله سنگین قاچاق در جاده چالوس
آبنبات پرتقالی با دارچین، هل و گل محمدی یک آبنبات سالم و خوشمزه است! | طرز تهیه آبنبات دست ساز با طعم پرتقال و دارچین +ویدئو
رای قطعی پرونده قاچاق ارز در اشنویه صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 08:052024-01-30اقتصادي

شیرخشک های 10 میلیاردی با طعم قاچاق


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پی توقیف یک دستگاه وانت نیسان از کشف یک هزار و 20 قوطی شیر خشک خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

- حسین بدری، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در گفت و گو با فارس اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این وانت نیسان مقدار، یک هزار و 20 قوطی شیر خشک خارجی قاچاق کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: برابر نظر کارشناسان، ارزش ریالی شیرخشک های مکشوفه 10 میلیارد ریال برآورد شده که در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و شیرخشک های مکشوفه نیز به سازمان غذا و دارو استان تحویل شد.

بدری در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، در اسرع وقت مراتب را با شماره 110 در میان بگذارند.

پایان پیام/2308


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - استان زنجان - پلیس امنیت - وانت نیسان
آخرین اخبار سرویس:

شیرخشک های 10 میلیاردی با طعم قاچاق

شیرخشک های 10 میلیاردی با طعم قاچاق