مطالب مرتبط:
ایران 170 سال است برای استقلال، آزادی و خدمت تلاش می کند
اقتدار ایران اسلامی در تناسبات بین المللی راهبرد دشمن را عوض می کند
هشدار ایران به آذربایجان و ترکیه در مرز؛ تغییر مرزهای جغرافیایی منطقه را نمی پذیریم
عکس| بازگشت انصاری فرد به لیگ یونان
انصاری فرد به آریس سالونیکای یونان پیوست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 14:402024-01-31سياسي

انصاری: تلاش دشمن بر این است موقعیت جغرافیایی ایران از بین برود


غلامرضا انصاری معاون سابق دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در نشست تخصصی «دیپلماسی اقتصادی چالش ها و راهکارها» گفت: آمریکایی ها و آنگلوساکسون ها به دنبال تخلیه ظرفیت های ایران هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در نشست تخصصی دیپلماسی اقتصادی چالش ها و راهکارها به راهکارها و چالش های این حوزه با حضور فعالان این عرصه پرداخت.

غلامرضا انصاری دیپلمات و معاون سابق دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این نشست گفت: ژاپنی ها بعد از جنگ جهانی دوم که حوزه های مختلفی از آنها سلب شد و قرار شد که فقط در حوزه اقتصادی متمرکز شوند، متمرکز بر روی دیپلماسی اقتصادی شده و موفق نیز شدند.

وی ادامه داد: یعنی امروز اگر از ژاپن و ژاپنی صحبتی شود، جنایات و خشونت های آن ها در یادتان نیست و در ذهن شما خلاقیت، توسعه و از این قبیل موضوعات ژاپنی ها به یاد می آید؛ تمرکز دیپلماسی اقتصادی ژاپن متمرکز شد بر حوزه ای به نام جایکا که اکنون تقریباً تجارت خارجی و برنامه های توسعه ژاپن در این مجموعه انجام می شود که ابزار بسیار قوی برای دیپلماسی اقتصادی ژاپن است.


برچسب ها: دیپلماسی اقتصادی - اقتصادی - دیپلماسی - وزارت امور خارجه - غلامرضا انصاری - آیت الله العظمی خامنه ای - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

انصاری: تلاش دشمن بر این است موقعیت جغرافیایی ایران از بین برود

انصاری: تلاش دشمن بر این است موقعیت جغرافیایی ایران از بین برود