مطالب مرتبط:
ساکنان این مناطق از خدمت سربازی معاف می شوند/ جزییات
ساکنان این مناطق از خدمت سربازی معاف می شوند/ جزییات
واکسیناسیون دام و طیور مناطق روستایی و عشایری  البرز توسط گروه های جهادی
36 طرح در مناطق مختلف شهری و روستایی قرچک افتتاح می شود
مسیر های سخت العبور؛ جاده تاروکو تو تایوان با پستی بلندی و پیچاش آدمو به سکته میندازه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 13:302024-02-02حوادث

ارائه 9 خدمت اوراژانسی در مناطق روستایی و صعب العبور همدان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از ارائه 9 خدمت اورژانسی در مناطق روستایی و صعب العبور از شب گذشته تاکنون و در شرایط بارش برف خبر داد.

- محمدرضا شکوهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به خدمات رسانی اورژانس 115 همدان از ساعت 24 شب گذشته تاکنون در این روزهای برفی اظهار کرد: در این مدت 21 مورد خدمت رسانی به مردم استان انجام شده که  11 مورد حادثه ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به 9 مورد خدمت رسانی در مناطق روستایی و صعب العبور استان گف: خدمت رسانی به یک مورد سقوط در چاه نیز انجام شده و اینها جدای از ماموریت روزانه اورژانس در سطح استان است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه از آمادگی کامل اورژانس 115 استان در ارائه خدمات به مردم خبر داد و افزود: با توجه به نزول رحمت الهی و برودت هوا و یخبندان و براساس تمهیدات پیش بینی شده  65 پایگاه شهری و جاده ای اورژانس پیش بیمارستانی آماده ارائه خدمات فوریت پزشکی به مردم است.

 وی خاطرنشان کرد: 512 نفر از پرسنل فوریت های پزشکی به همراه حداقل 107 دستگاه آمبولانس سبک و کمک دار، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده ارائه خدمات فوریت پزشکی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای ذخیره


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی همدان - اورژانس پیش بیمارستانی - اورژانس - مناطق روستایی - دانشگاه علوم پزشکی - صعب العبور - خدمت رسانی
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 9 خدمت اوراژانسی در مناطق روستایی و صعب العبور همدان

ارائه 9 خدمت اوراژانسی در مناطق روستایی و صعب العبور همدان