مطالب مرتبط:
معاون وزیر صنعت: وارد مرحله رشد صادراتی شده ایم
معاون وزیر صمت: ایران وارد فاز رشد صادراتی شده است
افزایش 134 درصدی وصول مطالبات ارزی و رشد 147 درصدی نسبت کفایت سرمایه بانک صنعت و معدن
افزایش134 درصدی وصول مطالبات ارزی و رشد 147 درصدی نسبت کفایت سرمایه بانک صنعت و معدن
گزارش نشریه بین المللی مید از رشد صنعت ساخت و ساز ایران در سال 2023 میلادی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 09:502024-01-21اقتصادي

معاون وزیر صنعت: وارد مرحله رشد صادراتی شده ایم


معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: عضویت رسمی ایران در پیمان شانگ های و توافقات صورت گرفته با کشور های همسایه باعث رشد صادراتی کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سید محمد موسوی شب گذشته در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان یزد اظهار کرد: اگر امروز به راحتی از تراز 100 میلیارد ریالی تراز تجاری کشور حرف می زنیم این یک اتفاق بی نظیر است.

وی با اشاره به تلاش صنعتگران و تولیدکنندگان در خودکفایی کشور افزود: به واسطه جنگ اوکراین بسیاری از کشور های مطرح و پیشرفته دنیا از تولید قطعات ساده ناتوان هستند به همین دلیل به تولیدات ایران نیاز دارند.

معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت از رفع بسیاری از نیاز های کشور به واسطه تلاش و کوشش صادرکنندگان ایران خبر داد و گفت: امروز اتفاق بزرگی و بسیار مثبتی در زمینه جهاد ارزآوری، خوکفایی و تامین کالا های صنعتی و معدنی انجام شده که به واسطه تلاش شبانه روزی صادرکنندگان است.

موسوی تصریح کرد: در سفر به استان های مختلف کشور اکثر آن ها درخواست راه اندازی خط تولید خودرو و ماشین آلات و سایر زنجیره های تولید را دارند و این در حالی است که استان ها و مناطق جغرافیایی مختلف کشور باید مزیت های رقابتی بوم جغرافیایی خود را شناسایی کنند و بر این اساس نسبت به را


برچسب ها: کشور - صادرکنندگان - وزارت صنعت، معدن و تجارت - به گزارش خبرگزاری فارس - ماشین آلات - صادرکنندگان نمونه - صنعت، معدن و تجارت
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صنعت: وارد مرحله رشد صادراتی شده ایم

معاون وزیر صنعت: وارد مرحله رشد صادراتی شده ایم