مطالب مرتبط:
شوخی میثاقی تلویزیون با موهای محمود فکری | تغییر قیافه داده آماده بازی است! | ببینید
خروج نیرو های آمریکایی از خاورمیانه؛ بازی که انتها ندارد
داور بازی ایران و سوریه معرفی شد
تاوان تمام نشدنی بازیکن جنجالی پرسپولیس | 2 خرید جدید نمی توانند بازی کنند!
خاطره تلخ پرسپولیسی ها از داور بازی ایران و سوریه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 18:352024-01-30بين الملل

تکرار یک بازی قدیمی


همزمان با شدت گرفتن حملات به پایگاه های آمریکا که در نتیجه آن دیگر ادعای ضربه مغزی شدن نیز جوابگو نبوده و اجبارا باید به تلفات نظامیان آمریکایی نیز اذعان نمایند.

- پس از حمله به پایگاه آمریکایی که ادعا می شود در خاک اردن بوده است حال آنکه برخی منابع آن را در سوریه عنوان کرده اند موجی دوباره با کلید واژه ایران از سوی غرب آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم غفوری در یادداشتی در روزنامه سیاست روز نوشت: بایدن رییس جمهور آمریکا ادعا کرد حمله به نیروهای آمریکا توسط گروه های تحت حمایت ایران انجام شد.

همچنین کاملا هریس معاون رییس جمهور آمریکا گفت: حمله به نیروهایمان در شمال شرق اردن از سوی گروه های مسلح تحت حمایت ایران انجام شده است .

لوید آستن وزیر دفاع آمریکا نیز مدعی شد شبه نظامیان مورد حمایت ایران مسئول حملات ادامه دار به نیروهای آمریکایی هستند و ما در زمان و مکانی که تعیین خواهیم کرد پاسخ می دهیم.

در این میان اما چارلز براون رییس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده آمریکا با بیان اینکه به دنبال جنگ با ایران نیستیم؛ افزود: چنانچه درگیری گسترده تری با ایران رخ دهد، پاسخ خواهیم داد.

در این میان تام کاتن، سناتور جمهوری خواه گفت: تنها پاسخ به این حملات باید اقدام تلافی جویانه نظامی ویرانگر علیه نیروهای تروریست ایران باشد .


برچسب ها: آمریکا - رییس جمهور آمریکا - آمریکایی - معاون رییس جمهور آمریکا - حمله به پایگاه آمریکایی - ایران - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

تکرار یک بازی قدیمی

تکرار یک بازی قدیمی