مطالب مرتبط:
«مخالفان شاه را در قفس شیر می انداختند»؛ ادعای احمد خاتمی و شهادتی در دادگاه خُرّم/ شاهد درباره بازدید کننده گفت یا مبارزین؟
«مخالفان شاه را در قفس شیر می انداختند»؛ ادعای احمد خاتمی و شهادتی در دادگاه خُرّم/ شاهد درباره بازدید کننده ادعا کرد یا مبارز سیاسی؟
احمد خاتمی: بی حجابی ها تیری به قلب متدینین است/ نسل بعد از انقلاب ندیدند که چه ها به این ملت گذشت؛ برخی از مخالفان شاه را در قفس های شیر های گرسنه باغ وحش می انداختند
احمد خاتمی: برخی از مخالفان شاه را در قفس های شیر های گرسنه می انداختند / بر سر سفره نظام نشسته اید و نظام را زیر سئوال می برید؟
احمد خاتمی: برخی مخالفان شاه را در قفس شیرهای گرسنه می انداختند/ کاندیداها کف صلاحیت ها را دارند/ 12 عضو شورای نگهبان دینشان را به دنیا نمی فروشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 17:402024-02-02سياسي

«مخالفان شاه را در قفس شیر گرسنه می انداختند»؛ ادعای احمد خاتمی و شهادتی در دادگاه خُرّم/ شاهد درباره بازدید کننده گفت یا مبارزین؟


سخنان امروز حجت الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران و این ادعا که «در رژیم گذشته برخی مخالفان شاه را در قفس های شیرهای گرسنه می انداختند» بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته و برخی پرسیده اند اگر واقعیت ندارد چرا بر .

- مخالفان شاه را در قفس شیر گرسنه می انداختند ؛ ادعای احمد خاتمی و شهادتی در دادگاه خُرّم/ شاهد درباره بازدید کننده گفت یا مبارزین؟ سخنان امروز حجت الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران و این ادعا که در رژیم گذشته برخی مخالفان شاه را در قفس های شیرهای گرسنه می انداختند بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته و برخی پرسیده اند اگر واقعیت ندارد چرا بر زبان آورده و اگر درست است نام این افراد چه بوده و چرا خانواده های آنان سخنی نگفته اند؟ کل داستان اما ریشه در سخنان یکی از کارکنان پارک خرم دارد که در دادگاه انقلاب شهادت داد فردی را جلوی شیرهای کارفرمای او انداختند.

    عصر ایران؛ مهرداد خدیر- سخنان امروز حجت الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران و این ادعا که در رژیم گذشته برخی مخالفان شاه را در قفس های شیرهای گرسنه می انداختند بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته و برخی پرسیده اند اگر واقعیت ندارد چرا بر زبان آو


برچسب ها: خطبه های نماز جمعه تهران - احمد خاتمی - خطبه های نماز جمعه - شبکه های اجتماعی - مخالفان - نماز جمعه تهران - سید احمد خاتمی
آخرین اخبار سرویس:

«مخالفان شاه را در قفس شیر گرسنه می انداختند»؛ ادعای احمد خاتمی و شهادتی در دادگاه خُرّم/ شاهد درباره بازدید کننده گفت یا مبارزین؟

«مخالفان شاه را در قفس شیر گرسنه می انداختند»؛ ادعای احمد خاتمی و شهادتی در دادگاه خُرّم/ شاهد درباره بازدید کننده گفت یا مبارزین؟