مطالب مرتبط:
افزایش تولید 15 میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس محقق شد
تحقق معاونت فناوری و نوآوری در دولت سیزدهم/ 15 طرح پژوهشی همدان منجر به تولید شد
رشد 113 درصدی شرکت های دانش بنیان گلستان در دولت سیزدهم
افزایش 13 درصدی تولید انواع آبزیان در خراسان رضوی 
فیلم | افزایش حقوق 1403؛ افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان + کف و سقف حقوق 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 13:502024-02-03اقتصادي

افزایش 60 درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم


در این دولت نسبت به دو سال قبل، 60 درصد رشد تولید نفت داشتیم و این 60 درصد افزایش تولید از این تولید به افزایش صادرات تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محسن خجسته مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ظهر امروز در گردهمایی کارکنان پایانه های نفتی ایران در خارگ با قدردانی از مردم خارگ، اظهار داشت: دشمن بعثی دوهزار و 800 بار جزیره خارگ را بمباران کرد که شریان حیاتی کشور را متوقف کند اما نتوانست.

وی با بیان این که مردم خارگ یک مدال زرین برای خود کسب کردند، افزود:  همکاران ما در شرکت پایانه های نفتی ایران نقش بزرگی را ایفا کردند به طوری که پس از انقلاب، صنعت نفت بسیار متفاوت تر از قبل از انقلاب درخشیده است.

خجسته مهر با بیان این که از قبل از انقلاب تاکنون حدود 81 میلیارد بشکه نفت خام تولید کردیم، افزود: از این میزان حدود 28 میلیارد بشکه مربوط به قبل از انقلاب بوده است.

معاون وزیر نفت با بیان این که پس از انقلاب صنعت نفت در بیشترین ظرفیت خود توانسته است، خوش بدرخشد، ابراز داشت: 70 درصد از 81 میلیارد بشکه ای که از زیرزمین بیرون کشیده شده تبدیل به ثروت و درآمد شده است.

وی با اشاره به توسعه میادین گازی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز داشت: 93 درصد از میادین گازی بعد از انقلاب گسترش و توسعه پیدا کرد.


برچسب ها: قبل از انقلاب - تولید - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران - انقلاب - به گزارش خبرگزاری فارس - مدیرعامل شرکت ملی نفت - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

افزایش 60 درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم