مطالب مرتبط:
جنجال یک کاندیدای زن انتخابات مجلس در فضای مجازی /نامزدها مردم را تهدید کردند، امام جمعه به سرعت وارد عمل شد /چرا قرآن بدست به خانه مردم می روید؟
امام جمعه اراک: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نوجوانان بازگو شود
امام جمعه همدان: حضور حداکثری در انتخابات تلاش برای اجرای عدالت است
واکنش ها به تعطیلی شبکه «من و تو»؛ از امام جمعه اردبیل تا آمنه سادات ذبیح پور
فیلم | امام جمعه گچساران درباره انتخابات چه گفت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 21:452024-02-03سياسي

انتقاد امام جمعه نظرآباد به شمار نمایندگان حوزه انتخابی


امام جمعه شهرستان نظر آباد، با بیان اینکه جمعیت چهار شهرستان یک نماینده کم است، گفت: اگر قرار است نماینده ای اضافه شود باید یک حوزه انتخابیه مستقل باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه نظرآباد، امروز در شورای اداری شهرستان نظرآباد که در محل مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، با بیان اینکه یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی رجوع به آرا مردم است، گفت: در خیلی از کشور ها که مورد حمایت استکبار جهانی هستند، مردم نقشی در انتخاب مسوُول ندارند.

وی افزود: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در طول 45 سال بالغ بر 40 انتخاب اعم از انتخاب مجلس خبرنگاران، ریاست جمهور، شورهای اسلامی و.

برگزار شده است.

  محمدی با اشاره به اینکه سابقه نداشته است مقام معظم رهبری یک سال مانده به انتخابات در خصوص اهمیت انتخابات صحبت کنند، بیان کرد: امسال در حرم امام رضا(ع) در خصوص اهمیت انتخابات آخر سال سخن گفتند و در دیدارهای مختلف اشاره به انتخابات به خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات داشتند.

  وی با بیان اینکه در غرب استان بالغ بر 70درصد تأیید صلاحیت شدند، ادامه داد: حضور عزیزان را به عنوان نامرد انتخاباتی گرامی می داریم.


برچسب ها: انتخاب - نظرآباد - شهرستان - امام جمعه - به گزارش خبرگزاری فارس - انقلاب شکوهمند اسلامی - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه نظرآباد به شمار نمایندگان حوزه انتخابی

انتقاد امام جمعه نظرآباد به شمار نمایندگان حوزه انتخابی