مطالب مرتبط:
تبدیل عمیق ترین معدن اروپا به باتری گرانشی
فرآیند تبدیل میلیون ها قوطی فلزی نوشابه به سیم آلومینیومی در پاکستان (فیلم)
«ایرانیوم»، کشور را به یکی از بازیگران مطرح صنعت غنی سازی تبدیل کرد
انیمیشن ایرانی در حال تبدیل به صنعت است
تبدیل عمیق ترین معدن اروپا به باتری گرانشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 14:452024-02-07سياسي

مساجد باید به مرکزی برای مدیریت محلات تبدیل شوند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به کمبود تعداد مساجد در شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید نهضت مسجدسازی در کرمانشاه راه اندازی شود.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به کمبود تعداد مساجد در شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید نهضت مسجدسازی در کرمانشاه راه اندازی شود.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، امروز(18 بهمن) در همایش جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی که با حضور روحانیون و ائمه جماعات کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به لزوم احیاء و ارتقاء مساجد استان، اظهار کرد: روحانیون و ائمه جماعات باید توجه به مساجد را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی افزود: هرچند طی سالهای اخیر اقامه نماز جماعت در مدارس و ادارات و ارگانها افزایش پیدا کرده، اما از آن سو اغلب مساجد برای نماز ظهر و عصر بسته هستند، لذا باید به مانند گذشته آنها را احیاء کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براینکه باید کارکردهای مساجد را در استان افزایش داد، افزود: مساجد ما باید به مرکزی برای مدیریت محله تبدیل شوند و این وظیفه امام جماعت مسجد است که این اقدام را در دستورکار قرار دهد.

وی تاکید کرد: امام جماعات مساجد باید با خانواده های هم محله مسجد ارتباط برقرار کند، به منازل آنها بروند، از مشکلاتشان با خب


برچسب ها: کرمانشاه - نماینده ولی فقیه در استان - امام جمعه کرمانشاه - نماینده ولی فقیه - مساجد - شهر کرمانشاه - دستاوردهای انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مساجد باید به مرکزی برای مدیریت محلات تبدیل شوند

مساجد باید به مرکزی برای مدیریت محلات تبدیل شوند